Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@02:21:12 GMT

افتتاح پل آیت الله کمالوند در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۶۸۲

افتتاح پل آیت الله کمالوند در آینده نزدیک

محمد شریفی مقدم در ادامه گزارشات مربوط به ۴۰ پروژه بزرگ شهرداری از تکمیل پروژه پل آیت الله کمالوند در آینده نزدیک خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ شریفی مقدم  در این خصوص ، اظهار کرد: به زودی وارد مرحله بهره برداری از اکثر پروژه ها (حدود ۴۰ پروژه بزرگ و دهها پروژه متوسط و کوچک ) می شویم و مردم نتیجه زحمات شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری را به وضوح خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پل آیت الله کمالوند ان را پر تردد ترین و مهمترین تقاطع غیر همسطح شهر عنوان کرد و افزود : پل آیت الله کمالوند و مسیرهای دسترسی آن محل تردد و محل و نقل بسیاری از صنوف ، دانشگاهها و امثالهم و در مسیر یکی از مهمترین محورهای سراسری بوده و همزمان مسیر دسترسی سه استان همجوار مرکزی ، اصفهان و همدان و همچنین پایتخت می باشد.

شریفی مقدم تصریح کرد : متاسفانه این پل و مسیرهای دسترسی آن در سیلاب ۹۸ دچار خسارات عمده شدند به طوری که هرگونه تردد در آن خصوصا به علت ترک خوردن عرشه می توانست با خطرات جبران ناپذیری مصادف گردد

شهردار مرکز استان در مورد پروژه جدید گفت : با اجرای پروژه بازسازی پل ایت الله کمالوند ، تمام نواقص پیشین و همچنین خرابیهای ناشی از سیل رفع شده و پس از طی مراحلی چون تخریب ، خاکبرداری ، ساخت دیواره و عرشه بتنی هم اکنون به مرحله زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت رسیده ایم

او  در پایان با اشاره به فعال بودن حدود ۴۰ پروژه عمده و دهها پروژه متوسط و کوچک ، یاد آورشد : به زودی وارد مرحله بهره برداری از اکثر پروژه ها می شویم و مردم نتیجه زحمات شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری را به وضوح خواهند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پل شهرداری خرم آباد شریفی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا سه سال آینده کمبود فضای آموزشی استان رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز در آیین افتتاح هنرستان شهید بااخلاق در منطقه تبادکان گفت: یکی از مسائلی که ما در خراسان رضوی با آن مواجه هستیم کمبود فضای آموزشی مشهد و حاشیه شهر نسبت به میانگین کشوری است.

وی افزود: ما در استان ۵ هزار کمبود کلاس درس داریم که با کمک خیرین مدرسه ساز تا  ۳ سال آینده این کمبود رفع خواهد شد.

نظری گفت: در استان خراسان رضوی به ویژه در قسمت حاشیه شهر مشهد به علت مهاجر پذیر بودن نیاز به کلاس درس بیشتر احساس می‌شود که قرار است با مشارکت خیرین مدرسه ساز به صورت ۵۰ درصد مشارکت با دولت این کمبود ظرف ۳ سال آینده رفع شود.

نظری با اشاره به اینکه زمین این هنرستان از طرف خانواده شهید هادی بااخلاق اهدا شده است افزود: این هنرستان با ظرفیت ۶۰۰ نفر در ادامه برنامه سه‌شنبه‌های افتتاح به بهره برداری رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم با تشکر از خیرین که در ساخت هنرستان مشارکت کردند گفت: خیرین گران قدر با ایثار و بخشش مال خود در راه مدرسه سازی و تامین فضا‌های آموزشی همتی بزرگ و کاری بسیار ارزنده انجام می‌دهند.

سید امیر شوشتری افزود: موج گسترده‌ای از مدرسه سازی در مشهد و خراسان رضوی شکل گرفته است که این دوران در تاریخ خراسان رضوی و مشهد مقدس ماندگارخواهد بود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان هم در این مراسم گفت: با بهره برداری از هنرستان ۱۵ کلاسه شهید بااخلاق با مشارکت خاندان سپهری و اهدای ۲۵۰۰ متر زمین توسط خاندان بااخلاق ششصد دانش آموز در ۵ رشته کار دانش و فنی حرفه‌ای تحصیل می‌کنند.

محمد حسین عبدالهی افزود: از آغاز طرح سه شنبه‌های افتتاح و اوایل آبان ماه سال گذشته تاکنون این پانزدهمین آموزشگاه و ۱۷۳ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان در تبادکان افتتاح شد ولی با توجه به افزایش جمعیت و مهاجرپذیر بودن همچنان تبادکان نیاز به فضا‌های آموزشی جدید دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • تا سه سال آینده کمبود فضای آموزشی استان رفع می‌شود
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • جهشی چشم‌گیر در دسترسی به فیبرنوری در سال 1403