Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهر خودرو در شرایطی به استقبال فصل آینده می‌رود که با حضور سرمربی کم تجربه و جوان و بدون داشتن بازیکنان تاثیرگذار خود، در فصل‌های پیش رو؛ شرایط بسیار نگران کننده‌ای را برای هواداران خود به وجود آورده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس ، پدیده، تیمی که امید مردم شهر دوم ایران بود، دومین بازی خود را نیز در آسیا باخت تا پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ این بار نتایج خود را در آسیا تکرار کند و بار دیگر کور سوی امیدی که در دل مردم مشهد و استان خراسان روشن بود را نیز خاموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چه بر سر این تیم در سال‌های اخیر آمده است؟ تیمی که بارها توانسته بود غول‌های لیگ را در سالیان گذشته شکست دهد و همواره بهترین و زیباترین فوتبال را در بین تیم‌های لیگ برتری به نمایش می‌گذاشت. فصل 94-95 پدیده با رضا مهاجری شروع کرد. شروعی درخشان برابر پرسپولیس‌ در آزادی با حضور بازیکنانی جوان و بومی و مربی‌ای مشهدی امید را در دل‌ هواداران کاشت و نوید آینده‌ای‌ درخشان را داد.

پس‌ از چند فصل و گذراندن شرایط سخت مالی و مدیریتی در فصل 95-96 در حالی که برای رتبه نخست می‌جنگید، تیم با مشکل مالی و کسر 6 امتیاز نیز همراه شد تا شرایط سختی برای این تیم به وجود آید که در پایان فصل با جدا شدن رضا مهاجری همراه شد. نهایتاً این تیم در فصل 96-97 با حضور یحیی گل محمدی زیباترین بازی‌های لیگ را به گفته بسیاری از کارشناسان ارائه کرد و با کسب رتبه چهارم توانست بهترین نتیجه خود را در لیگ کسب کند. این رتبه در حالی رقم خورده بود که آخرین بار ابومسلم خراسان در فصل 86-87 موفق به کسب این رتبه شده بود.

اکنون این تیم به معنای واقعی پدیده لیگ بود. در نیم فصل اول لیگ هجدهم پدیده خراسان با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی توانست نتایج قابل قبولی کسب کند و در پایان نیم فصل در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. اما شرکت پدیده در اداره امور باشگاه مشکلاتی داشت و سرانجام پس‌ از کش و قوس‌های فراوان و با همکاری مسئولان استانی در سال 1397 سهام باشگاه پدیده به شرکت شهر خودرو با مالکیت فرهاد حمیداوی منتقل شد؛ که اسم این تیم از نیم فصل به پدیده شهر خودرو تغییر کرد.

این باشگاه در پایان لیگ هجدهم با قرار گرفتن در جایگاه چهارم موفق به کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گشت و به اولین تیم استان تبدیل شد که به مسابقات آسیایی راه یافته و پس از پیروزی بر الرفاع بحرین و السیلیه قطر (در ضربات پنالتی) به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 نیز صعود کرد. اما این تغییر مدیریتی در ادامه وضعیت این تیم را بهتر نکرد و حتی شرایط را نگران کننده‌تر کرد.

این تیم در فصل 98-99 دیگر با نام پدیده ادامه نداد و اسم این تیم به شهر خودرو تغییر پیدا کرد، تغییری که به نظر خوش یمن نبود! یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شد، مجتبی سرآسیایی، استفانو کوزن، سهراب بختیاری‌زاده و نهایتاً مهدی رحمتی به ترتیب سرمربی تیمی شدند که در تاریخ خود یکی از با ثبات‌ترین تیم‌های لیگ برتری در امر سرمربیگری بود. اکنون اما دیگر خبری از آن تیم پدیده لیگ نیست و بازی‌های ضعیف امید مشهدی را از بین برده است. 

نعمتی: امکانات و شرایط تغذیه در قطر خوب نیست/ آنهایی که توهین می‌کنند هوادار شهر خودرو نیستند لیگ قهرمانان آسیا| عبدالعزیز حسین بهترین بازیکن دیدار شهر خودرو - شباب‌الاهلی شد لیگ قهرمانان آسیا| ضعف شهر خودرو در چارچوب‌شناسی به روایت آمار

با توجه به عملکرد شهرخودرو در تابستان 99 به نظر آینده درخشانی در انتظار این تیم نخواهد بود. در حالی که باشگاه با جدایی یحیی گل‌محمدی، حسین مرادمند، یونس شاکری و میلاد سرلک دریافتی مالی بسیاری زیادی داشته و همچنین با توجه به اینکه گفته می‌شود در صورت پرداخت مبلغ رضایت‌نامه و جدایی امین قاسمی نژاد و سعید صادقی نیز موافقت می‌شود، اما عملکرد خوبی را در جذب بازیکن نداشته و به نوعی شاکله اصلی تیم خود را نیز از دست داده است.

اکنون شهر خودرو در شرایطی به استقبال فصل آینده می‌رود که با حضور سرمربی کم تجربه و جوان و بدون داشتن بازیکنان تاثیرگذار خود، در فصل‌های پیش رو؛ شرایط بسیار نگران کننده‌ای را برای هواداران خود به وجود آورده است.

انتهای پیام/282/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

سارا حکمی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این پدیده در مناطق بادخیز خراسان رضوی همراه با خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: افزایش دما نیز یکی دیگر از پدیده‌های جوی است که از روز گذشته در استان خراسان رضوی آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون آسمان در استان صاف است و به جز برخی بارش‌های پراکنده خفیف در مناطق کوهستانی، پدیده خاص دیگری وجود ندارد.

حکمی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب استان قزوین
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب جوی استان
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • ورود سامانه بارشی به استان از فردا
  • ۶۰ درصد نوازندگان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند!
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • گرمای بهاری در مازندران
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما