Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:06:05 GMT

قرارگاه حمایت از ایثارگران خراسان شمالی راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۱۳۵

قرارگاه حمایت از ایثارگران خراسان شمالی راه‌اندازی شد

حیدرعلی پورزاهد روز  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی ایثارگران دوران دفاع مقدس در این قرارگاه مورد حمایت معنوی و مالی قرار می گیرند.

وی افزود: ایثارگران می توانند با مراجعه به این قرار گاه هر مشکلی که در زمینه های مختلف دارند اعلام کنند.

وی گفت: بحث اشتغال، اهدای جهیزیه، ساخت مسکن و سایر موارد در این قرار گاه مورد بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورزاهد اظهار داشت: در استان خراسان شمالی ۳۵ هزار رزمنده وجود دارد که از این تعداد ۳۲ هزار مربوط به سپاه، بسیج و جهاد سازندگی است و سه هزار شهید نیز متعلق به سایر نیروهای مسلح است، مشکلات تمامی آنان مورد بررشی قرار خواهد گرفت.

مسوول مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: برای تمامی رزمندگان استان لوح تقدیر با امضای فرمانده کل سپاه خواهیم گرفت که این اقدام از هفته دفاع مقدس تا دهه فجر طول خواهد کشید.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر تولید آثار فاخر نیز تاکید کرد و افزود: این مهم نیز جزو برنامه های این مرکز است که تاکنون اقدام موثری در این زمینه انجام نشده است.

پورزاهد اظهار داشت: در هر استان یک هفته به عنوان هفته گرامیداشت دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که ۲۶ مهرماه تا دوم آبان مختص خراسان شمالی است و در این فرصت نقش استان را در دوران دفاع مقدس تبیین خواهیم کرد، از رسانه های استان می خواهیم که در این هفته به این موضوع بیشتر بپردازند.

وی با بیان اینکه در خصوص زندگی سردار شهید رجبعلی محمدزاده تولیدات فاخری توسط رسانه ها و صدا و سیما تهیه شده است، گفت: هم اکنون تمامی مردم این استان در خصوص این شهید شناخت دارند.

سردار رجبعلی محمدزاده، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، ۲۶ مهر سال ۸۸ در عملیات تروریستی گروهک ریگی، به همراه سردار 'نورعلی شوشتری' و شماری دیگر از نیروهای سپاه در منطقه 'پیشین' شهرستان 'سرباز' به شهادت رسید.
این استان سه هزار شهید، شش هزار جانباز دارد و ۳۵ هزار رزمنده هم در جبهه ها داشته است.

خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفر بیش از ۳۰۰ هزار نفر بسیجی دارد.

برچسب‌ها بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا خراسان شمالی بجنورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی