Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:06:15 GMT

بهاروند با دبیرکل اوپک دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۱۳۶

بهاروند با دبیرکل اوپک دیدار کرد

در این دیدار که در شصتمین سالگرد تاسیس اوپک انجام شد، طرفین درباره چشم انداز تحولات حوزه انرژی نیز بحث و تبادل نظر کردند.

این دیدار درحالی انجام شد که «آژانس بین‌المللی انرژی» (IEA) به تازگی اعلام کرده با شیوع ویروس کرونا در بسیاری از بخش‌های دنیا و افزایش دورکاری، تقاضای جهانی نفت در ماه‌های آینده کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهاد مستقر در فرانسه پیش‌بینی کرد که تا پایان ۲۰۲۰ میلادی تقاضای روزانه نفت به طور میانگین ۲۰۰ هزار بشکه کاهش می‌یابد و به ۹۱.۷ میلیون بشکه در روز می‌رسد.

آژانس بین‌المللی انرژی تاثیر محدودیت‌های ضدکرونایی بر کاهش حمل و نقل، افزایش دورکاری و بحران اقتصادی ناشی از شیوع این ویروس را از عوامل اصلی کاهش تقاضای جهانی برای نفت معرفی کرده است.

در همین حال، اوپک نیز دوشنبه پیش در گزارشی پیش‌بینی کرد که تقاضای جهانی نفت در سال ۲۰۲۰ میلادی از ۹.۵ میلیون بشکه به ۹۰.۲ میلیون بشکه در روز کاهش پیدا کند.

معاون وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین سفر کرده، پیش تر با مدیرکل آژانس، مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر ملل متحد و مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) دیدار و گفت‌وگو کرده است.

310 310

کد خبر 1433999

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ صبح امروز چند ریزپرنده در حریم هوایی اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی مورد انهدام قرار گرفتند و هیچ‌گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

کد خبر 845473 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • نفت از افزایش قیمت بازماند
  • تکمیلی بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد
  • بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران
  • حسین امیرعیداللهیان با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد
  • رمزگشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • رمز گشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • تولید جهانی نفت کاهش یافت
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد