Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ماندانا زنگنه شامگاه جمعه در نشست بررسی مسائل پیرامون گاز مایع سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانداران و مدیران شرکت‌های گاز برگزار شد اظهارداشت: در سال‌های گذشته مسائل پیرامون گاز و فعالیت برخی سودجویان در این حوزه فشار زیادی بر مردم استان وارد کرده و با توجه به فرارسیدن روزهای سرد سال باید این مسائل هرچه سریع تر برطرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بدین منظور هرچه سریع تر خودروهای حمل و توزیع گاز در سیستان و بلوچستان باید به سیستم GPS مجهز شوند تا مشخص شود این ناوگان در چه مکان‌هایی اقدام به توزیع گاز می‌کنند و چقدر در این اماکن توقف دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمامی جایگاه‌های توزیع گاز در استان باید به دوربین مداربسته مجهز شده و آی پی آنها در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد تا هرگونه سو استفاده پیگیری شود.
وی بیان کرد: در راستای سهولت خانوار برای دریافت گازمایع تصمیم گرفته شد توزیع گاز تنها از طریق اشتراک و درب منازل انجام شود و بر همین اساس باید تمامی شرکت‌های توزیع گاز باید خط تلفنی ثابت برای اشتراک دهی به شهروندان داشته باشند.

زنگنه خاطرنشان کرد: یکی از گلایه‌های شهروندان عدم دریافت مبلغ اعلام شده توسط توزیع کنندگان گازمایع است و بر این اساس تصمیم گرفته شد تا همه خودروهای توزیع به دستگاه کارتخوان مجهز شوند و این اقدام هم باید هرچه سریع تر در استان به طور کامل انجام شود.

وی ادامه داد: بر این اساس اگر دستگاهی تراکنش کافی نداشته یا قطع باشد به معنا تخلف تلقی خواهد شد و با افراد خاطی برخورد می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تا پیش از فصل زمستان باید مشکلات گاز در این استان رفع شود.

وی اظهارداشت: ایجاد صف و توزیع گازمایع به شیوه سنتی آن چیزی است که سودجویان خواهانش هستند بنابراین برای شکستن صف‌های ایجاد شده و تسهیل در دریافت گاز توسط شهروندان باید به طور آزمایشی با همکاری دستگاه‌های مرتبط در ۲۰ نقطه شهرستان زاهدان نمایندگی توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی ایجاد شود و در صورت موفق بودن در حوزه شهرستان زابل هم اجرا شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان گاز سیستان و بلوچستان زاهدان گاز اخبار کنکور سیستان و بلوچستان توزیع گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۴۱ واحد تولیدی در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سال گذشته که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده بود، راه اندازی مجدد شد.

علیرضا راشکی   بیان کرد: این واحد‌های تولیدی راه اندازی شده مجدد، واحد‌هایی هستند که در سال‌های گذشته به دلایل مختلف دچار رکود و تعطیل شده و با کمک شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: از این تعداد واحد تولیدی ۲۷ واحد تولیدی در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان و ۱۴ واحد نیز در محدوده خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه اندازی مجدد شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این ۴۱ واحد تولیدی در زمینه‌هایی همچون غذایی، سلولزی، فلزی، غیر فلزی، شیمیایی، برق و الکترونیک فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، ارایه تسهیلات توسط شبکه بانکی در راه اندازی مجدد این واحد‌های تولیدی موثر بوده است.

راشکی گفت: بیشتر واحد‌های تولیدی راه اندازی شده مجدد در شهرک‌های صنعتی زاهدان و جنوب سیستان و بلوچستان هستند.

وی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات، پیگیری در تامین مواد اولیه از جمله صنایع بسته بندی گوشت، واگذاری واحد‌های راکد و تعطیل به سرمایه گذار جدید، بازاریابی صنایع کانی‌های غیر فلزی با توجه به طرح نهضت ملی مسکن از عوامل راه اندازی مجدد این واحد‌های تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این ۴۱ واحد تولیدی با سرمایه بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۵۴۰ نفر را فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در در شمال سیستان و بلوچستان
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • تمامی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان باید برای استقبال از مهمانان نوروزی پای کار باشند
  • آمادگی تمامی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • سوخت رسانی در استان سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد