Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» در پاسخ به سوالی درباره اینکه کدام سامانه‌های موشکی در خلیج فارس مستقر هستند، می گوید: موشک‌هایی که ما استفاده می‌کنیم تنوع بسیاری دارند و با قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و مزیت‌های خود قادر هستند خلیج فارس و حتی فراتر از خلیج فارس را پوشش دهند و دشمنان ما نیز این را می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه بخوانید؛

آمریکا قصد حمله نظامی به ایران را داشت؟

او که در سالگرد تاسیس نیروی دریایی سپاه با ایسنا گفتگو کرده ادامه داده است: ما کشوری بودیم که هیچ کس کمک‌مان نکرد و اگر کاری انجام شد، توسط جوانانی بود که خدا کمک‌شان کرد. زمانی پزشکان عمومی که در ایران فعالیت می‌کردند، هندی و پاکستانی بودند، اما امروز با حمایت‌های مقام معظم رهبری از علوم مختلف، در همه‌ی عرصه‌های علمی در لبه‌ی تکنولوژی روز دنیا حرکت می‌کنیم و به لطف خدا امروز در حوزه شناور و موشک چیزی وجود ندارد که خودمان نساخته باشیم.

سردار تنگسیری گفت: به بردهایی دست یافته‌ایم که دشمنان اصلا تصور نمی‌کنند و در مخیله آنها نمی‌گنجد؛ این ادعا قابل مشاهده است و همواره در رزمایش‌ها بخشی از دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشته‌ایم.

وی گفت: زمانی ما از پهپاد چیزی نمی‌دانستیم و حتی برخی در داخل به این پرنده «پهباد» می‌گفتند؛ اما امروز خودمان یکی از سازندگان پهپاد با بردهای بسیار بالا هستیم.

2727

کد خبر 1434002

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه سپر دفاع موشکی خلیج فارس خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار قزوین در تماس تلفنی با فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از افتخار آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد

محمد مهدی اعلایی در تماس تلفنی با سردار امیر علی حاجی زاده از اقدام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات دشمن شکن وعده صادق قدردانی کرد.

استاندار قزوین در این گفتگو مراتب سپاس مردم استان قزوین را به ایشان اعلام کرد و گفت: استان ما به داشتن فرزند برومندی چون جنابعالی افتخار می‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز با بیان اینکه توفیق بدست آمده لطف الهی بود، متقابلاً از مردم استان قزوین قدردانی کرد و از استاندار قزوین خواست که سلام و سپاس ایشان را به مردم خوب استان قزوین اعلام نماید.

کد خبر 6081969

دیگر خبرها

  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل از کدام سلاح‌های خود استفاده نکرد؟
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • کدام دستاوردها و تجهیزات دفاعی در رژه روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • حمایت مهاجرین از پاسخ موشکی + فیلم
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • اجتماع مردم رودبار قصران در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • حمایت لارستانی‌ها از سپاه پاسداران برای حمله به اسرائیل + فیلم
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی