Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سبزه‌کار از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان به صورت مجازی در رشته‌های تلاوت نور(ترتیل)، قرائت نماز و اذان و مکبری خبر داد و گفت: علاقمندان تا ۳۰ آذرماه می‌توانند نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در ۲ مرحله استانی و کشوری به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این جشنواره به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد، گفت: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد (bachehayemasjed.ir)  ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

 

وی به شرایط و ضوابط شرکت کنندگان در مسابقات مدهامتان اشاره کرد و افزود: مسابقات در رشته های تلاوت نور (ترتیل سوره‌های یاسین، الرحمن و واقعه) ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، در رشته قرائت نماز ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، در رشته مکبری ویژه برادران و در مقطع سنی ۹ و زیر ۱۴ سال و در رشته اذان ویژه برادران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام سبزه‌کار مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار در سامانه را تا تاریخ ۳۰ آذرماه اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا اجرا و ضبط اثر در منزل بلامانع است اما در شرایط عادی، اجرا و ضبط در فضای مسجد، دارای اولویت و امتیاز بیشتری است.

 

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: هر فرد صرفا در یک رشته و با ارسال یک اثر امکان شرکت دارد و لازم است شرکت کننده ضمن ثبت نام در سامانه بچه های مسجد و عضویت در یکی از کانون های مساجد فعال استان، تصویر پرسنلی و کارت ملی یا شناسنامه خود را در پروفایل خود بارگذاری کند.

 

وی با تاکید بر اینکه ضبط فیلم به صورت افقی، بی حرکت و بدون تدوین و حداکثر زمان اثر باید سه دقیقه با حجم حداکثر ۳۰مگابایت باشد، گفت: فایل های ارسالی در همه رشته ها باید به صورت تصویری و چهره شرکت کننده با رعایت موازین و پوشش اسلامی به طور کامل مشخص باشد.

 

حجت الاسلام سبزه‌کار با بیان اینکه نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می یابد، یادآور شد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان، سازمان اوقاف و امورخیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و سایر مسابقات طی سال های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ رتبه‌های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر را کسب کرده اند و همچنین افرادی که در مرحله استانی مسابقات مذکور رتبه اول را به دست آورده باشند، نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سامانه بچه های مسجد ثبت نام فضای مجازی فرهنگی هنری مساجد ویژه برادران حجت الاسلام سبزه کار ۱۴ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب