Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سحرگاه امروز با استقبال استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران ارشد استانی وارد کرمانشاه شد.

در سفر یک روزه ستاری بازدید از مجتمع پلمیر کرمانشاه، شرکت‌های دانش بنیان، برخی دانشگاه‌های استان، نمایشگاه محصولات فناورانه و مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری و شرکت در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان برنامه ریزی و پیش بینی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه واحدهای تولیدی واحدهای صنعتی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بهینه‌تر قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دستور کارمعاونت علمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، جواد مشایخ در اولین دورهمی امسال مدیران عامل شرکت‌های پارک فناوری پردیس با اشاره به برنامه‌های معاونت علمی در سال جدید، گفت: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در تلاش است تا با استفاده از ابزارهای موجود، خدمت‌رسانی حداکثری را به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان داشته باشد.

مشایخ با اشاره به سؤال یکی از مدیران عامل شرکت‌ها در خصوص اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: معاونت علمی خود نهاد مالی نیست و اعطای تسهیلات را در قالب قوانین و مقررات موجود از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک‌ها پیگیری می‌کند. در این راستا هم در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱.۵ هزار میلیارد تومان مصوبه اعطای تسهیلات در این معاونت تصویب شده است.

پارک فناوری پردیس میزبان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ نیز در این جلسه گفت: سیزدهمین دوره این نمایشگاه ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت در فضایی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع و با حضور همه اجزای فعال زیست‌بوم نوآوری کشور در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

عباسی فشمی گفت: ۲۴ عنوان رویدادی نیز در حاشیه این نمایشگاه و در قالب‌های مختلف برگزار خواهد شد.

دبیر نمایشگاه اینوتکس از آمادگی دبیرخانه نمایشگاه برای استفاده از ظرفیت ساختمان شرکت‌های عضو برای برپایی نمایشگاه اختصاصی هر شرکت در دوران برگزاری نمایشگاه خبر داد و گفت: شرکت‌هایی که مایل به برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی خود در محل شرکت هستند، می‌توانند در هماهنگی با دبیرخانه اینوتکس به عنوان بخشی از نمایشگاه، معرفی و در نمای کلی نمایشگاه جانمایی شوند.

برگزاری نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ توسط پارک فناوری پردیس

امین‌رضا خالقیان، دبیر نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ نیز با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در روزهای ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گفت: با توجه به مجوز صادر شده، راهبری نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ بر عهده پارک فناوری پردیس است و برنامه‌ریزی اجرای این نمایشگاه با همکاری تشکل‌های حوزه سلامت در دست اقدام است.

خالقیان گفت: بخش قابل توجهی از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه‌های مربوط به سلامت، اعم از دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند و نمایشگاه ایران هلث بستری برای ارائه مطلوب‌تر دستاوردهای این شرکت‌ها است.

کد خبر 6079092 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • اجرای بهینه‌تر قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دستور کارمعاونت علمی