Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن این شهر تا پایان شهریور فرصت دارند برای بارگذاری مدارک و آورده خود اقدام کنند و در غیر این صورت از طرح اقدام ملی حذف می‏‌‎شوند.

علی مقاتلی افزود: ظرفیت در نظر گرفته شده برای شهر جدید عالی‌شهر در مجموع  دو هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی بود که هزار و ۵۰۰ نفر در دو مرحله فراخوان طرح اقدام ملی مسکن نام‌نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: حدود هزار نفر نیز که به اشتباه شهر بوشهر را انتخاب کرده بودند فرایند نام نویسی آن‌ها به سمت عالی‌شهر هدایت شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر عنوان کرد: از مجموع ‎هزار و ۵۰۰ واحدی که متقاضیان برای تملک آن‌ها نام نویسی کردند تاکنون تنها ۲۰۰ نفر حساب افتتاح کرده‌اند و از این تعداد هم فقط ۶۵ نفر وجه خود را واریز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

فقط ۴ درصد متقاضیان بوشهری طرح ملی مسکن، حساب افتتاح کرده‌اند

مقاتلی بیان کرد: با این حال اکنون ۳۹۴ واحد آماده آغاز عملیات اجرایی است که پروانه‌های آن نیز از سوی شهرداری صادر و قرارداد‌ها منعقد شده‌است. از این شمار ۱۸۰ واحد به طرح مسکن اولی اختصاص یافته است.

او ادامه داد: اکنون حدود سه برابر متقاضی موثر، عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید عالی‌شهر آغاز شده‌است که از این شمار در ۹۶ واحد مرحله آرماتوربندی را انجام گرفته و به زودی آماده بتن ریزی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر عنوان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه میان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و آموزش و پرورش، ۶۰۰ واحد از دو هزار و ۲۵۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن سهمیه ویژه فرهنگیان تعریف شده‌است که حدود ۴۰۰ نفر برای دریافت این واحدها نام‌نویسی کرده‌اند و اکنون در مرحله پالایش قرار دارند.

مقاتلی گفت: از نقاط مثبت طرح اقدام ملی مسکن این است که افراد با توجه به وجه واریز شده و به ترتیب زمان واریز طبقه بندی و انتخاب واحد آن‌ها صورت می‌گیرد و افراد می‎‌توانند به صورت مستمر از سامانه روند پیشرفت واحد خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقدام ملی مسکن مسکن اولی ساخت مسکن بازارمسکن طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید عالی شهر نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، وهاب میزانی با بیان اینکه هر نوع معامله خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است، اظهار کرد: تا زمان تحویل واحدها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن و مشاوران املاک در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضائی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به آنها اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

کد خبر 6084096

دیگر خبرها

  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن