Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رئیس علی عبدولی فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار اطلاعاتی، مخفیگاه سارقان را در یکی از نقاط شهرستان، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، در یک اقدام غافلگیرانه تعداد ۴ نفر سارق را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبدولی بیان داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۲ دستگاه خودروی پراید مسروقه از شهرستان اهواز و ۲  دستگاه دوچرخه مسروقه را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کارون تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو نیز اعترف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ " عباسعلی خانی سانیج " گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم وکابل در سطح حوزه استحفاظی رستاق و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی رستاق قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی رستاق، پس از اقدامات و شیوه و شگرد‌های پلیسی موفق به دستگیری ۲ سارق که با یک دستگاه خودرو سواری پراید اقدام به سرقت کرده بودند، شدند. 
سرهنگ خانی تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • باند سارقین اماکن‌ خصوصی و سیم برق در خوی متلاشی شد