Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@04:07:25 GMT

گام بلند وسپهر با حضور سهامداران جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۴۵۱

گام بلند وسپهر با حضور سهامداران جدید

بهروز خدارحمی، مدیرعامل گروه سپهر صادرات با اشاره به عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در یکشنبه ۳۰ شهریور گفت: وسپهر با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد ریالی از هفته‌ی آینده مسیر متفاوتی را در قالب یک شرکت فرابورسی آغاز خواهد کرد.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، خدارحمی در خصوص اقدامات گروه مالی سپهر صادرات در خصوص عرضه اولیه سهام این شرکت افزود: تلاش ما این خواهد بود که نقد‌شوندگی به عنوان شاخصه‌ بنیادین معاملات وسپهر باشد و رشد متناسب با عملکرد را همچون پیش در دستور کار خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل گروه مالی سپهر، بالغ بر یک سوم از دارایی‌های وسپهر را بورسی و مابقی را غیربورسی توصیف کرد و گفت: راهبرد شرکت، حرکت به سمت بورسی کردن سایر شرکت‌های زیرمجموعه بصورت هلدینگ و یا مجزا و کمک در جهت رسیدن ارزش دارایی‌های سهامداران وسپهر به ارزش ذاتی آن خواهد بود و در این مسیر، ظرفیت نهفته در مجموعه‌ی شرکت‌های وابسته‌ و فرعی وسپهر، نوید سرمایه‌گذاری مطمئن و رو به رشدی را به سهامدارانش می‌دهد.

بهروز خدارحمی با اشاره به پیشنهادهای اولیه برای عرضه‌ اولیه وسپهر گفت: سال گذشته این پیشنهاد مطرح بود که ابتدا شرکت‌های زیرمجموعه بورسی شوند و پس از کشف قیمت و ارزش آنها، امکان بهتری برای عرضه‌ی وسپهر در ارزش‌های بالاتر فراهم شود، اما در نهایت تصمیم بر این شد که در این مسیر رو به رشد از ظرفیت سهامدارن جدید هم بهره‌مند شویم و این افق رو به رشد را به همراه سهامداران جدید بپیماییم.

مدیر عامل گروه مالی سپهر صادرات در پایان با اشاره به چشم انداز پیش روی وسپهر اظهار داشت: آرزوی شخصی من این است که با عنایت به مجموعه‌ پتانسیل‌هایی که وسپهر دارد که مهمترین آن تکیه بر پشتیبانی مطمئن همچون وبصادر بعنوان سهامدار عمده است، به عنوان یک نماد نقد‌شونده، پویا، بنیادی و خوش‌آتیه در بازار سرمایه شناخته شویم و شفافیت، انضباط‌ و بهداشت مالی و گزارشگری سرلوحه‌ی فعالیت‌های ما باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: عرضه اولیه پول نیوز بانک صادرات وسپهر سهامداران گروه مالی سپهر سپهر صادرات ی وسپهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای سرمایه‌گذاری ۹۵ هزار میلیارد تومانی در ارس/ عملیات احداث ۴۱ طرح سرمایه‌گذاری آغاز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از ۱۹۴ تقاضای سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۵ هزار میلیارد تومان در این منطقه خبر داد.‌

مجید کیانی در جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری این سازمان، به بیان دستاوردها و اقدامات انجام شده در سال‌جاری پرداخت و هم برنامه‌های سال آتی در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری، گردشگری و فرهنگی و تصویرسازی و برندینگ را تشریح کرد.‌

وی با بیان اینکه از ۱۹۴ تقاضای سرمایه‌گذاری، برای ۸۷ طرح مجوز لازم به ارزش ۶۹ هزار میلیارد تومان صادر شده است، افزود: در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ برابر رشد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه عملیات احداث ۴۱ طرح سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: برای ۳۰ طرح نیز مجوز بهره‌برداری به ارزش ۲۸ هزار میلیارد تومان صادر شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به میزان صادرات محصولات تولیدی منطقه هم اشاره کرد و گفت: ۱۷۱ میلیون یورو صادرات تولیدات منطقه به خارج از کشور، ۱۲۶ میلیون یورو صادرات از مسیر منطقه و ۱۳ میلیون یورو صادرات مجدد در منطقه صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در این جلسه حجت‌الله عبدالملکی گزارش اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ را امیدوارکننده خواند و ضمن ارائه توصیه‌های مهمی درخصوص سال ۱۴۰۳، از مدیران منطقه آزاد ارس خواست نهایت تلاش خود را برای تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری، تکریم ذی‌نفعان منطقه خصوصا سرمایه‌گذاران و ساکنین و موضوعات فرهنگی و گردشگری بکار گیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق برنامه تحولی هلدینگ شوینده؛ کام سهامداران شیرین شد
  • ارزش صادرات تخم مرغ به ۱۷۰ میلیون دلار رسید
  • تقاضای سرمایه‌گذاری ۹۵ هزار میلیارد تومانی در ارس
  • تقاضای سرمایه‌گذاری ۹۵ هزار میلیارد تومانی در ارس/ عملیات احداث ۴۱ طرح سرمایه‌گذاری آغاز شد
  • حفاری هلیوم-۳ در ماه تا سال ۲۰۳۰ محقق می‌شود
  • واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران
  • به دنبال تحول در تأمین مالی بخش تعاون هستیم
  • عیدی گروه انتخاب الکترونیک آرمان به سهامداران
  • رشد ۱۸ درصدی ارزش کالاهای صادراتی استان یزد
  • جریمه ۴۹۰ میلیون دلاری اپل به دلیل فریب‌دادن سهامداران!