Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مساعد بودن حال خود بر خلاف برخی اخبار خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و فضای مجازی اظهار کرد: چند روزی است که در بیمارستان بستری هستم و به حمد الهی حالم خوب است.

بازیگر شناخته شده کشورمان با اشاره به اینکه من کمتر به دکتر مراجعه می‌کنم و حتی اگر یک شب تا صبح هم از درد دندان رنج بکشم دندانپزشک نمی‌روم، تصریح کرد: احساس کسالت داشتم برای همین مراجعه کردم و گفتند که 5 درصد درگیر هستم و امروز هم یک سی تی اسکن جدید گرفته شد که هنوز نگفتند چه قدر درگیری دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با نظر پزشکان در حال حاضر مبتلا به کرونا هستم، تصریح کرد: شش شب است که در بیمارستان بستری هستم و از همه خدمات پزشکان و مسؤولان هم تشکر می‌کنم.

مهران رجبی در مورد اینکه نظرتان را در مورد مردم زنجان بگویید، ضمن بغض و با اشک گفت: مردم زنجان بسیار مردم عالی و مودبی هستند.

بازیگر شناخته شده کشورمان که برای بازی در سریال شهید شهریاری در زنجان به سر می‌برد، ضمن گلایه در مورد خبرهای منتشر شده در مورد خود، گفت: متاسفانه در مورد شرایط من اغراق شد و من گلایه دارم از آنها چرا که نوشته‌اند که رو به قبله هستم و نه به هیچ وجه این طور نیست.

رجبی در مورد اینکه نوشته شده حالم بسیار خراب است و مردم برایم دعا کنند، تصریح کرد: بله مردم دعا کنند و ان شاالله حالم بهتر از این شود و این به این معنی نیست که وضعیت من خراب است.

وی با بیان اینکه راه می‌روم و رو به بهبود هستم و شرایط خوبی دارم و متاسفانه برخی با اخبار نادرست مردم را نگران کردند، تصریح کرد: نگران نیستم و تشکر می‌کنم از همه دوستان که در چند روز به دلیل برخی اخبار نگران شدند.

بازیگر شناخته شده کشورمان در مورد اینکه آیا بیماری کرونا رجبی و غیر رجبی می‌شناسد یا نه، گفت: کرونا به هیچ کس رحم نمی‌کند و دوستان برای عکس به من مراجعه می‌کنند و نمی‌دانند که من قبل از آنها با چندیدن نفر عکس گرفته‌ام و عکس گرفتن ما را هم دچار مشکل می‌کند، و خواهش دارم در این ایام مراعات کنند.

رجبی با بیان اینکه من کرونا را جدی می‌گرفتم و خیلی مراقب خود بودم، تصریح کرد: وضعیت بسیار نامناسب و دردناک است کرونا را حتما رعایت و خیلی جدی بگیرید و اصلا در صورت امکان بیرون نروید تا این دوران سپری شود.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه فکر نمی‌کردم کرونا بگیرم، تصریح کرد: مردم مراقبت کنند در این ایام تا خدای ناکرده دچار مشکل نشوند، چرا که الان من مدتی بستری خواهم بود و مدتی هم مجبورم از خانواده دور باشم که این اتفاق سختی‌هایی برای خود دارد.

وی با بیان اینکه برخی خبرگزاری‌ها متاسفانه تیتر زده بودند که رجبی گفته مردم زنجان رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: نه این طور نیست و در مورد من اغراق کرده بودند.

بازیگر شناخته شده کشورمان با عذرخواهی از همه کسانی که در چند روز اخیر نتوانسته به تماس‌های آنها پاسخ دهد، تصریح کرد: کمی بدن درد و کم حوصلگی دارم و به دلیل بیماری فعلا نمی‌توانم به تماس‌های دوستان پاسخ بدهم و از همین جا ضمن عذرخواهی اعلام می‌کنم که حالم خوب است.

مصطفی علمی‌فرد، تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» که مهران رجبی قرار است در آن بازی کند، درباره وضعیت جسمی مهران رجبی گفت: مهران رجبی قرار است در سریال شهید شهریاری نقش شخصیت مش‌باقر، پدر بزرگ شهید را بازی کند.

علمی‌فرد ادامه داد: روزی که آقای رجبی به زنجان آمد تا در سریال بازی کند، حال خوبی نداشت و دچار تب و لرز بود و ما او را به بیمارستان بردیم و با گرفتن تست متوجه شدیم که به کرونا مبتلا شده است.

                                              اظهارات مهران رجبی در مورد بیماری‌اش

انتهای پیام/73002/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی بیمارستان زنجان مهران رجبی مهران رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی امروز و در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی اظهار کرد: به طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرایندهای اقتصادی این حوزه را نیز برعهده دارد.

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه فرایندهای اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند، گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارایه خواهد شد.

جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتاً خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.

وی تأکید کرد که البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

رییس رسانه ملی درباره عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد.

وی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و اظهار کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تاکنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد.

جبلی پوشش عملیات «وعده صادق» و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

کد خبر 6087901 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود