Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرجلیلی رئیس جدید سازمان بسیج ورزشکاران در گفتگوی اختصاصی میهمان خبرگزاری برنا استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،   "دکتر مهدی میرجلیلی" رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور که طی سفری برای حضور در چندین برنامه و نظارت سازمانی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در گفتگوی اختصاصی میهمان برنا شد، وی پس از تبریک فرارسیدن چهملین سالگرد پیروزی دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در رابطه با وضعیت فرهنگی ورزش کشور گفت: مهم ترین هدف ما در مسائل فرهنگی ورزش کشور، تحقق منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در ورزش و به ویژه معنویت، اخلاق و منش پهلوانی در ورزش است، اصلا جنس ورزش، فرهنگی است و ورزش بدون معنویت و اخلاق ارزش ندارد، که در سال های اخیر فعالیت های بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته است، اما رضایت بخش نیست و باید تلاش مضاعفی در این عرصه صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش در جامعه قدرت تاثیرگذاری بی نظیری دارد که برای مثال قهرمانی یک قهرمانی مانند سیامند رحمان در اوج مشکلات جسمی، دل میلیون ها ایرانی را شاد می کند و سازمان بسیج ورزشکاران به عنوان تسهیل گر و یاری گر نهاد های ورزشی کشور و همراه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مسائل فرهنگی، تلاش می کند جلوه های پهوانی و مثبت ورزش را ارتقا ببخشد.

وی ادامه داد: به همت جامعه ورزش کشور، به صورت خودجوش و مردمی بیش از ۲۰ میلیارد تومان در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با کمک مومنانه، بسته های غذایی جمع آوری و پخش شد که جلوه های بسیار زیبایی داشت، همچنین جامعه ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با پخش ۵۶۰۰ بسته و آزادسازی ۹ زندانی جرائم غیرعمد ورزشکار و جوان از استان های طلایه دار در این عرصه بود، همچنین سازمان بسیج ورزشکاران استان در ایجاد وحدت و اتحاد با دستگاه های مرتبط با ورزش و رساندن کتاب شهدای ورزشکار استان به مرحله چاپ و رونمایی بسیار خوب عمل کرده است.

جلیلی در رابطه با معضلات فرهنگی ورزش کشور افزود: مهاجرت ورزشکاران تَله گذاری استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی برای قهرمانان کشور است که اغلب ورزشکاران پس از پناهندگی به اشتباه خود پی می برند و تلاش می کنیم با همکاری وزارت ورزش و جوانان این موضوع را پیگیری کنیم، همچنین در مورد الگو سازی و الگو پروری قهرمانان و نخبگان ورزشی برگرفته از سیره ائمه و شهدا عقب هستیم که باید تلاش مضاعفی در این حوزه انجام دهیم.

رئیس جدید سازمان بسیج ورزشکاران کشور با ستایش فعالیت های آذرنوش در این سازمان ادامه داد: از زحمات جهادی سرادر آذرنوش که همیشه دغدغه فرهنگی نسبت به ورزش کشور داشته اند بسیار تشکر می کنم که برای مثال با تلاش این عزیزان طرح پهلوان پروری بسیج ورزشکاران در سال های اخیر اقدام بسیار مناسبی در عرصه ترویج روحیه پهلوانی و تربیت مربیان اخلاق مدار در ورزش کشور بود و همچنین تلاش های دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان که صادقانه در این عرصه فعالیت می کنند.

وی در پایان حضور اصحاب رسانه در ورزش را بسیار مفید خواند و از رسانه های ورزشی خواست با تلاش های جهادی و مضاعف خود جلوی موج سواری دشمنان در عرصه رسانه ای ورزش را بگیرند و به جامعه ورزش کشور امید دهند.

گفتگو؛ علیرضا امیری

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی ورزش و جوانان جامعه ورزش ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان آهنین و ثبت آمار بالای بیننده در تلوبیون

«مردان آهنین» از جمله برند‌های باسابقه نوروزی تلویزیون است که همواره رقابت آن برای مشخص شدن قوی‌ترین مرد ورزش ایران، موجی از هیجان در جامعه ایجاد می‌کند.

تولید این مسابقه پس از هفت سال بار دیگر از سرگرفته شد و حالا به طور همزمان روی آنتن شبکه سه و ورزش می‌رود. تفاوت اصلی سری جدید «مردان آهنین» با فصول پیش، اهتمام بیشتر به مرام پهلوانی است. به همین خاطر این عنصر در کنار زور و قوت ورزشکاران، نمودی پررنگ در مسابقه دارد.

«مردان آهنین» از نظر ساختاری و چالش‌های پیش روی ورزشکاران نیز توام با تغییرات بوده است.

اجرای این مسابقه ورزشی برعهده علیرام نورایی است و قهرمان سری جدید پس از ۱۵ قسمت مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • شوخی با ورزشکاران؛ 27 مارس 2024
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • حضور مردم در محفل قرآنی، حکایت از وجود چتر معنویت در جامعه دارد
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • مردان آهنین و ثبت آمار بالای بیننده در تلوبیون
  • «مردان آهنین» و ثبت آمار بالای بیننده در تلوبیون