Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@21:54:54 GMT

اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۴۹۰

اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شرق، سرهنگ کارآگاه سیدشمس‌الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران، در تشریح این خبر گفت: پرونده با موضوع سرقت محتویات داخل خودرو تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور دادیار دادسرای ناحیه ۳ تهران در اختیار کارآگاهان اداره بیستم قرار گرفت.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: شاکی با حضور در اداره بیستم به کارآگاهان گفت در شب سرقت خودرو را در مقابل یک رستوران در خیابان میرداماد پارک کردم که پس از بازگشت یک‌ساعته متوجه شدم درِ صندوق‌عقب خودرو باز است و لپ‌تاپ گران‌قیمتم به سرقت رفته است که سریع با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزکی بیان کرد: کارآگاهان در تحقیقات اولیه، راهی محل سرقت شدند که با بررسی‌های میدانی موفق شدند تصویر سارق و یک دستگاه موتورسیکلت وسپا که سارق با آن اموال مال‌باخته را سرقت کرده بود، به دست بیاوردند.

او با اشاره به اینکه با تطبیق چهره به‌دست‌آمده از سارق با آلبوم مجرمان حرفه‌ای، کارآگاهان موفق شدند سارق به نام «فرزام» ۵۰ ساله دارای هشت فقره سابقه کیفری را شناسایی کنند، افزود: با انعکاس اطلاعات به‌دست‌آمده به دادیار پرونده، دستور دستگیری فرزام صادر شد.

این مقام انتظامی پایتخت با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه فرزام در محدوده مرکز تهران شناسایی شد، افزود: تیمی از کارآگاهان متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند و تعدادی اموال سرقتی از قبیل انواع عینک آفتابی، عینک شنا، فشارسنج، کارتن گوشی، ابزار خودرو، انواع شارژر موبایل و... کشف شد.

وی توضیح داد: متهم در بازجویی اولیه به صد فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف و اظهار کرد با پرسه‌زنی با موتورسیکلتم در محدوده‌های شمال شهر تهران با شناسایی سوژه‌ها که اکثرا مقابل مراکز خرید، کافه‌ها و رستوران‌ها بودند، در یک فرصت مناسب صندوق‌عقب خودرو را تخریب و محتویات را به سرقت می‌بردم و به مال‌خر به قیمت ناچیزی می‌فروختم و پول حاصله را صرف زندگی می‌کردم.

میرزکی تصریح کرد: سارق در ادامه اعترافاتش گفت لپ‌تاپ شاکی را به فردی در محدوده بازار فروخته‌ام که بلافاصله کارآگاهان مال‌خر را دستگیر و لپ‌تاپ شاکی را کشف کردند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: لپ‌تاپ مکشوفه با هماهنگی قضائی به مال‌باخته بازگردانده شد و متهم با صدور قرار قانونی از سوی دادیار دادسرای ناحیه ۴ تهران برای شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان اداره بیستم قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین انصاریان قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا توافق اسرائیل و بحرین سرقت سرقت از خودرو دستگیری سارق حسین انصاریان قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا توافق اسرائیل و بحرین لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد