Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جنبش عدالتخواه استان سیستان و بلوچستان گفت: کارگران شرکت جهادنصر همدان، پیمانکار فاز دوم پروژه آبیاری به مزارع دشت سیستان بابت عدم دریافت ۷ ماهه حقوق خود معترض هستند.

کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کارگران شرکت جهادنصر همدان، پیمانکار فاز دوم پروژه آبیاری به مزارع دشت سیستان ناحیه هامون بابت عدم دریافت ۷ ماهه حقوق خود طی نامه‌ای خطاب به مجری طرح، خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمالی افزود: پس از کارگران چکاد جنوب و چند شرکت دیگر، این بار نوبت به کارگران و پرسنل این شرکت پیمانکار رسید که بابت عدم دریافت حقوق چندین ماهه خود گلایه‌مند شده و با انتشار نامه به نیکبخت این دغدغه را رسانه‌ای کردند.

دبیر جنبش عدالتخواه استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: جای تعجب دارد طرحی که با هزاران میلیارد سرمایه شروع به کار کرد، هم اکنون جهت پرداخت حداقلی حقوق و مزایای پرسنل خود به مشکل خورده است.

وی تاکید کرد: پرسنل این شرکت حتی از خرید البسه و لوازم التحریر فرزندان خود عاجز مانده اند و نیازمند ورود فوری و مجدانه دستگاه قضا می‌باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آبیاری دشت سیستان عدالت خواهی اعتراضات کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌هاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه ،کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است. 

به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان