Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شاید مجید مجیدی باید بجای گفتن حرف دل مردم درباره تحریم‌های، چند تیکه سیاسی به وضعیت داخلی کشور می انداخت تا مورد استقبال برخی سلبریتی ها قرار میگرفت.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ بامداد امروز(شنبه) هفتاد و پنجمین  قسمت از برنامه سینمایی هفت با حضور کارشناسان و منتقدانی چون پژمان کریمی، عباس اسماعیل گل، حسین سلطان محمدی، مسعود فراستی و جواد طوسی روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این برنامه میز رسانه برنامه برگزار شد که حسین سلطان محمدی در خصوص جشنواره ونیز گفت:  وقتی مجید مجیدی با فیلم «خورشید» در جشنواره فیلم ونیز مطرح شد و در نشست خبری تحریم های ظالمانه و یکجانه آمریکایی ها علیه ایران  را مطرح کرد داخل کشور برخی تریبون ها صحبت های عجیبی مطرح کردند و برخی هم شروع به طعنه زدن کردند.

وی افزود: برخی با انگیزه تخریب مجید مجیدی بحث هزینه تولید فیلم حضرت محمد(ص) را مطرح کردند که قیاس بی ربطی بود. عده ای هم با سکوت کردن پشت این ماجرا قرار گرفتند.

وی گفت: حق این است که وقتی پشت تریبون قرار میگیریم درباره پرونده هایی که اشراف نداریم صحبت نکنیم..این منتقد گفت:

وی در پایان در خصوص حواشی مربوط به پروانه های ساخت گفت: سیستم اگر مطمئن باشد که فیلمی که ساخته میشود مطمئن است پس جای نگرانی نیست. سر پروانه ساخت بحث بیانیه دادن مطرح نیست ورود همچین بیانیه ای برمیگردد به رکود عجیبی که  این روزها در سیما حاکم است.

همچنین عباس اسماعیل گل، منتقد و کارشناس این میز در خصوص سکوت سلبریتی ها درباره جایزه گرفتن فیلم مجید مجیدی گفت: به این موضوع باید از یک  دریچه متفاوت نگاه کرد زیرا ما شاهد بودیم که خیلی از سلبریتی ها که درباره هرچیزی نظر میدهند درباره درخشش فیلم خورشید سکوت کردند.

وی ادامه داد: ما چندین سال است که در خصوص عملکرد سلبریتی ها در فضای مجازی با دو دسته رو به رو هستیم یک دسته از اینها کلا کاری به موضوعات داخلی کشور اعم  از گرانی، فساد و.. ندارند و بیشتر مشغول تولید و ایفای نقش در سریالهای درجه چندم شبکه نمایش خانگی هستند، بطوری که دغدغه شان این است که در قراردادهایشان آمده حتی دو نصف شب هم در فیلم کروات داشته باشند تا خدای ناکرده استایلشان در آن سریال به هم نریزد.

وی ادامه داد: اما دسته دومی هم وجود دارند که وقتی باید سکوت کنند صحبت میکنند و درباره هر چیزی که ارتباطی ندارند و هیچ سررشته اطلاعاتی درباره شان ندارند اظهارنظر میکنند که این دسته از سلبریتی ها هم درباره درخشش فیلم خورشید در ونیز سکوت عجیبی کردند که این سکوت شان در حافظه تاریخی سینما ثبت میشود.

این منتقد در ادامه به کنایه گفت: به نظر میرسد  درباره سکوت سلبریتی ها در این خصوص، شخص آقای مجیدی مقصر است!

اسماعیل گل افزود: شاید مجید مجیدی باید بجای گفتن حرف دل مردم درباره  تحریم های یکجانبه آمریکا، چند تیکه سیاسی به وضعیت داخلی کشور می انداخت تا مورد استقبال برخی سلبریتی ها  قرار میگرفت. البته ناگفته نماند مجید مجیدی از چنان جایگاه بالایی برخوردار است که  نیازی به تبریک این عده از هنرمندان ندارد.

وی در پایان درباره حواشی جشن روز سینما گفت:  درمورد جشن افتخار آفرینان سینما هم چند نکته وجود دارد، نخست اینکه هنرمندان فیلم های مستند و فیلم کوتاه نادیده گرفته شدند که این مسئله  درست نیست و به نوعی در حق آنها اجحاف شد، دوم آنکه در این مراسم از هیچ خبرنگار و عکاسی به بهانه رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت نشد که دورهمی حدود 500 هنرمند در این مراسم با شعار رعایت پروتکل های بهداشتی در تضاد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سلبریتی ها مجید مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • سلبریتی ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم