Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: دولت با توجه به پایین بودن بسیاری از شاخص‌های سیستان و بلوچستان از میانگین کشوری از جمله حوزه راه‌ها و شبکه حمل و نقل در سال‌های اخیر با اختصاص بودجه‌های قابل ملاحظه عزم خود را جهت بهبود وضعیت این بخش‌ها جزم کرده است.

وی ادامه داد: به منظور تحقق هر چه بهتر و سریعتر اهداف دولت تدبیر و امید، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان نیز در راستای التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای ارائه خدمات راهداری و راه‌سازی اقدام به راه‌اندازی چهار تیم راه‌سازی و راهداری وحدت سیستان، رسالت سراوان، تفتان خاش و توحید زاهدان کرد که اثرات مطلوب آن در ارتقای شاخص‌ها نسبت به گذشته قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان نصب ۹۹ هزار و ۷۵۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی، احداث و بهسازی ۱۷۸ دستگاه پل و همچنین نصب ۸۱ کیلومتر گاردریل را از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در این استان عنوان کرد.

وی گفت: تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری سبب بروز اختلال در روند واردات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راه‌سازی و راهداری شده که این اداره‌کل به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص بومی استان در سال‌های اخیر اقدام به تعمیر و نوسازی ماشین آلات راهداری با همکاری بخش خصوصی کرده است.

کرد بیان کرد: با نظارت و مدیریت اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری این اداره‌کل اقدامات ارزشمندی در زمینه تعمیر، بازسازی و در مواردی نوسازی کامل انجام شده که در این بین تعمیر اساسی برخی ماشین آلات قدیمی و نادر در کشور، بسیار شاخص بود به طوریکه مورد توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بازسازی ۳۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و تعمیر ۴۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری از جمله اقدامات ارزشمند اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان همزمان با دولت تدبیر و امید بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان همچنین جابجایی افزون‌بر۴۶ هزار تن کالا بوسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ایمن سازی ۲۱۸ مدرسه حاشیه راه‌ها، ساخت ۳۰ باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، نصب ۵۱ سامانه ثبت تخلفات و۸۰ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی و جابجایی بیش‌از ۳۶ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را از دیگر اقدامات این اداره‌کل در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اختصاصی ایرنا حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اختصاصی ایرنا حسن روحانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اختصاصی ایرنا حسن روحانی اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دولت تدبیر و امید ماشین آلات اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بارش شدید باران در اواخر سال گذشته و ابتدای سال نو کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان را غافلگیر کرد و کشت و کار آنها را با خود برد.
رئیس شورای اسلامی زرآباد می‌گوید: در سیل ابتدای امسال بارش ۴۰۹ میلی‌متری باران، هفت هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی شهرستان وارد کرده است.
نهنگی گفت: بیش از ۱۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کشاورزی در شهرستان زرآباد تخریب شده و امکان تردد نیست.
وی می‌افزاید: جاده دسترسی به اراضی کشاورزی خیلی ضروری است، چون اگر آب به محصول نرسد و رسوب برداشته نشود کشاورزی اندک بجا مانده نیز از بین می‌رود.
وی همچنین خبر از تخریب ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی و موتور پمپ می‌دهد.
همچنین مدیر جهادکشاورزی قصرقند گفت: براساس برآورد اولیه بارندگی و سیلاب اخیر در فروردین ماه سالجاری بیش از ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به تاسیسات و زیربنا‌های بخش کشاورزی، باغات و مزارع، قنوات و بند سار‌های این شهرستان خسارت وارد کرد.
رئیسی افزود: سیلاب به بیش از ۲ هزار هکتار اراضی آبی و دیم زیر کشت محصولات زراعی و باغی مختلف، ۹۶ رشته قنات، ۶۵۰ هزار متر مکعب بندسار‌های دیمی، ۱۱۰ حلقه چاه آب کشاورزی، ۲۳ کیلومتر لوله انتقال آب کشاورزی، ۲۰ کیلومتر کانال آبیاری، ۳۲۰ کلنی زنبور عسل و ۳۰ واحد دامداری روستایی صدمات جدی وارد کرده است.

بارش‌های دو ماه گذشته جنوب سیستان و بلوچستان در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده و و اعزام ماشین آلات راه‌سازی و تانکر آبرسانی اولویت این مناطق است.

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان
  • پیش‌ بینی ۷۵ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان ماشین‌ آلات راهداری