Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@08:29:42 GMT

دادستان عمومی و انقلاب بافت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۷۷۳

دادستان عمومی و انقلاب بافت منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه:عنایت الله دهقانی ،رییس حوزه قضایی شهرستان ارزوئیه به عنوان دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در متن این حکم از سوی آیت ا… رئیسی آمده است:

“امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن ،اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه های قضایی ودادستان ها ،با امضای حضرت آیت ا… رئیسی، رییس قوه قضاییه صورت می گیرد.

گفتنی است آقای عنایت الله دهقانی از سال 1386در سمت های مختلفی از جمله دادیاری و بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بم و همچنین به مدت 6سال در سمت رییس حوزه قضایی  به شهروندان ارزوئیه خدمت رسانی نموده است.

شایان ذکر است آیین تکریم از خدمات آقای خدابخش روح الامینی،دادستان سابق و معارفه آقای عنایت الله دهقانی دادستان بافت با حضور آقای دکتر موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان در شهرستان بافت برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضائیه آیت الله رئیسی دادگستری استان کرمان دادستان بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: نهادهای فرهنگی هم در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سید جواد ایلالی با بیان اینکه کشف حجاب یک عنوان مجرمانه و مستوجب مجازات است، اظهار داشت: کسی که قانون را رعایت نمی‌کند، مرتکب جرم شده و به همین اعتبار کشف حجاب یک رفتار قانون شکنانه به شمار می‌رود.

وی افزود: ضابطان انتظامی وظیفه دارند براساس‌ موازین قانون با مصادیق هنجارشکنی و خلاف ضوابط برخورد کنند که البته امیدوارم که شاهد قانون‌شکنی نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، تصریح کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و محافل دانشگاهی در این خصوص صاحب نقش و کارکرد با ماهیت فرهنگی و اجتماعی هستند، لذا بر این اساس در زمره ادارات‌ تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز هستند و باید در این زمینه فعال باشند.

ایلالی گفت: کشف حجاب در 4 حوزه خودرو، اماکن و صنوف، فضای مجازی، معابر و خیابان‌ها باید رعایت شود که اگر رعایت نشود صاحبان اصناف متخلف پلمب و  وسائل نقلیه مرتبط با این مسئله به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها
  • برای بانوان بی‌حجاب پرونده قضایی تشکیل نمی‌شود
  • برای زنان در طرح حجاب پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب تشکیل نمی‌شود
  • برای بانوان در عفاف و حجاب پرونده قضایی تشکیل نمی‌شود
  • دادستان : پرونده قضایی برای بانوان در عفاف و حجاب تشکیل نمی‌شود