Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه، شهردار و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در دو دیدار جداگانه با خانواده داغدار نوجوان جان باخته در خیابان طالقانی ابراز همدردی کردند.

با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به همراه دکتر متفکر آزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در منزل نوجوان جان باخته در حادثه حفاری محله طالقانی با ابراز همدردی مجدد با خانواده داغدار از خداوند منان برای آن‌ها آرزوی صبر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار امام جمعه تبریز باردیگر بر لزوم بررسی دقیق و سریع ابعاد حادثه و انعکاس شفاف نتایج و برخورد با مسببین حادثه تاکید کرد.

شهردار تبریز نیز به همراه رئیس شورا و عضو شورای شهر جهت عرض تسلیت و همدردی با خانواده داغدار عزیز از دست رفته در منزل آقای محمدی حضور یافت و از آن‌ها دلجویی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی