Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@08:07:39 GMT

خارپاشنه ورزشکار معروف ایران ۳۰۰میلیون خرج برداشت!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۹۴۶

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از اختصاص ۸۰۰۰ هزار یورو برای پرداخت هزینه جراحی «خارپاشنه» و هتلینگ بیمارستان احسان حدادی در آلمان خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد اسد مسجدی با اشاره به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی مسئول سلامت ورزشکاران است، اظهار کرد: با توجه به درخواست احسان حدادی و پیگیری فدراسیون دو و میدانی، وزارت ورزش و جوانان در این رابطه به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور بررسی  داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی پس از حدود پنج جلسه به این نتیجه رسید با توجه به اینکه پزشک معتمد احسان حدادی ضمانت مکتوب ارسال کرده است، هزینه مربوطه را متقبل شویم و وی را اعزام کنیم.

 سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه مسئولیت این فدراسیون صرفا در رابطه با سلامت و درمان ورزشکاران است و به سایر مسائل توجهی ندارد، عنوان کرد: هیچ پزشکی در ایران برای جراحی عمل احسان حدادی ضمانت نداده، درحالی که پزشک معتمد این ورزشکار در آلمان ضمانت مکتوب ارسال کرده است تا جراحی موفقیت آمیزی صورت گیرد و بتواند در مسابقات شرکت کند.

مسجدی با بیان اینکه هزینه های مربوط به پرواز حدادی به آلمان به فدراسیون پزشکی ورزشی مرتبط نمی شود، اظهار کرد: ما تقبل کرده ایم هزینه ای حدود ۸۰۰۰ یورو برای درمان احسان حدادی در نظر بگیریم که مربوط به هزینه جراحی و هتلینگ بیمارستان است و در مورد سایر هزینه ها اطلاعی نداریم.

 پیش از این احسان حدادی از کمیته ملی المپیک درخواست اعزام به آلمان برای انجام عمل جراحی خارپاشنه داشت که علی رغم موافقت اولیه در نهایت با این اتفاق مخالفت شد، در نهایت اما این ورزشکار درخواست مجدد خود را از سوی فدراسیون دو و میدانی به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه کرده که با پرداخت هزینه های درمانش در آلمان موافقت به عمل آمده است.

هزینه یورو در بازار آزاد حدود ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان است که با احتساب قیمت روز می توان هزینه اختصاص یافته صرفا برای عمل جراحی احسان حدادی را حدود ۲۵۰ میلیون تومان برآورد کرد. البته به این رقم هزینه پرواز نیز باید اضافه شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین انصاریان قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا توافق اسرائیل و بحرین خارپاشنه احسان حدادی جراحی آلمان تابناک ورزشی حسین انصاریان قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا توافق اسرائیل و بحرین فدراسیون پزشکی ورزشی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اشپیگل آلمان؛ پس از قهرمانی بایر لورکوزن در بوندس لیگای آلمان برای اولین بار در طول تاریخ، ژابی آلونسوی اسپانیایی عنوان شهروند افتخاری را دریافت می کند.

مردم شهر لورکوزن بعد این قهرمانی خیابان منتهی به ورزشگاه بای آره نا را به نام ژابی آلونسو تغییر دادند و خواستار این هست که این خیابان از سوی مسئولان شهری به نام وی تغییر کند.

استفان هبل عضو شورا شهری لورکوزن در مورد این اتفاق گفته است: تا 15 اردیبهشت وضعیت شهروندی ژابی آلونسو بررسی و اعلام می شود اما در مورد نامگذاری خیابان به نام افراد احتمال می رود این اتفاق رخ ندهد.

لورکوزن در سال های گذشته 5 بار نایب قهرمانی بوندس لیگا را در کارنامه دارد اما این قهرمانی برای اولین بار رخ داده است و شهردار لورکوزن از مدیران ورزشی و باشگاه و همچنین تیم لورکوزن تمجید کرده و گفته است: کار بزرگی انجام شد اما اعطای شهروندی روال قانونی دارد و باید برای آن اقدام کرد.

ژابی آلونسو چندی قبل با وجود پیشنهاد از تیم های بزرگ اروپا ترجیح داد یک فصل دیگر در لورکوزن بماند و این عاملی برای محبوبیت بیشتر وی در آلمان است چرا که 5 هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمانی ماین تیم را مسجل کرده است.

دیگر خبرها

  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • روایتی دست اول از عمل جراحی پروستات رهبر انقلاب | هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند چون... | رهبر انقلاب کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه دارند؟