Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@18:48:31 GMT

فیس بوک پیام های داخلی کارمندانش را جرح و تعدیل می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۰۷۶

فیس بوک پیام های داخلی کارمندانش را جرح و تعدیل می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، در یک سال گذشته پیام های داخلی کارکنان فیس بوک در مورد مسائل سیاسی و نژادپرستانه تندتر و تندتر شده و از همین رو مدیران ارشد فیس بوک اعلام کرده اند پیام های مذکور را دستکاری و جرح و تعدیل می کنند تا از انتشار مطالب تند جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گوگل هم از ایجاد تغییراتی مشابه در سیاست های خود خبر داده بود تا بحث در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی در میان کارکنان این شرکت قانون مندتر شده و افراد با ادب و احتیاط بیشتری گفتگو کنند.

فیس بوک نیز روز گذشته اعلام کرده که سیاست های مربوط به محل کار خود را به روز می کند تا از بحث های تند سیاسی، انتشار عقائد نژادپرستانه و بحث های غیرفنی و غیرعلمی در مورد ویروس کرونا جلوگیری کند.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در حین برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان این شرکت در این زمینه اظهارنظر کرده است. وی از کارکنان این شرکت خواسته تا به سیاست های کاری به روزشده فیس بوک توجه کنند تا حفظ فرهنگی کاری در این شرکت تضمین شود.

پیش از این فیس بوک اعلام کرده بود سیاست کاری خود برای مقابله با آزار و اذیت کارمندان اقلیت های قومی و نژادی را به روز کرده تا از ایجاد خصومت های ناخواسته در محیط کاری جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیس بوک انتخابات ریاست جمهوری سیاست نژادپرستی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟

با همه حمایت‌هایی که دولت از پیام‌رسان‌های داخلی انجام داده، این پیام‌رسان‌ها هیچ‌گاه میان مردم محبوبیت بالایی کسب نکرده‌اند.

فیلترینگ اینستاگرام باعث نشده که استفاده آن کمتر شود و هنوز واتس‌اپ و تلگرام حرف اول را در ارتباطات میان مردم می‌زنند. بیشتر کسانی هم که مجبور به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی شده‌اند، برای کار‌های دولتی و… است.

دیگر خبرها

  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • اسرائیل به سمت آشوب‌های داخلی و شاید رفتن نتانیاهو از قدرت می‌رود
  • نظام، تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • روزنامه هم میهن : نظام ، تنش های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • ارتش صهیونیستی سیاست دفاع داخلی خود را تغییر داد
  • نظام،تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • پیام های کاهش شرکت در نماز جمعه حجت الاسلام صدیقی
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • جنبش صدر عراق به عرصه سیاست بازمی‌گردد؟