Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل این ماه اعلام شد مسابقات کونکاکاف طبق برنامه در ماه‌های اکتبر و نوامبر (مهر و آبان) برگزار نخواهد شد. قرار بود ۳۰ تیم ملی در مرحله نخست مسابقه دهند، اما این رقابت‌ها تا ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند و فروردین) به تعویق افتاد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مسابقات مقدماتی جام جهانی را به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات مقدماتی آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۲ در حال حاضر در مرحله مرحله گروهی مرحله دوم است و ۴۰ کشور هنوز درگیر آن هستند. تیم‌ها نیز ۳ یا ۴ مسابقه برای بازی دارند.

اینفانتینو در کنگره فیفا که به طور مجازی برگزار شد تاکید کرد این تاخیر‌ها باعث نگرانی فیفا شده است. وی پیشنهاد کرد پنجره‌های بین‌المللی اضافی نیاز است ایجاد شود تا این اطمینان به وجود بیاید که مسابقات در زمان لازم کامل می‌شود.

رئیس فیفا تاکید کرد می‌توان مسابقات را در یک مکان خاص برگزار کرد تا نیاز به برگزاری رقابت‌های خانگی و خارج از خانه نباشد.

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا  در این باره گفت: من نگرانم. این یک مشکل واقعی است، به ویژه اگر ویروس کرونا ضعیف نشود و نتوانیم در شرایط عادی مسابقات را برگزار کنیم.

او افزود: کشور‌های اروپایی رقابت را از سر گرفتند. ما تابع مقامات بهداشتی هستیم و نمی‌توانیم خیلی چیز‌ها را تحمیل کنیم.

رئیس فیفا خاطرنشان کرد: ممکن است ما در جام جهانی ۲۰۲۲ که نوامبر و دسامبر (آبان و آذر) برگزار می‌شود، کمی خوش‌ شانس باشیم و این موضوع کمی به ما زمان می دهد. کاملا مشخص است که جام جهانی مسابقات بسیار مهمی است و در اولویت‌ ما قرار دارد. ما باید اطمینان داشته باشیم که مسابقات مقدماتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیفا ویروس کرونا جام جهانی 2022 مسابقات مقدماتی رئیس فیفا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین‌بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیگر خبرها

  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران