Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@20:51:42 GMT

ابتلای ۷ نفر از کادر آموزشی یکی از مدارس سمنان به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۱۴۰

ابتلای ۷ نفر از کادر آموزشی یکی از مدارس سمنان به کرونا

ایسنا/سمنان ۷ نفر از کادر آموزشی یکی از مدارس شهرستان سمنان به کرونا مبتلا شدند.

مدیر دبیرستان دخترانه کوثر سمنان در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: متأسفانه من و ۶ نفر از همکارانم دو هفته بعد از پایان امتحانات نهایی و آزمون های نمونه دولتی و سازمان سنجش، دچار بیماری کرونا شدیم و در حال حاضر با شرایط خاص در بیمارستان کوثر سمنان بستری هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه اخلاقی افزود: مرکز آموزشی ما در ماه های گذشته درگیر برگزاری آزمون های محلی، تیزهوشان، نمونه دولتی، کاردانی و کارشناسی سازمان سنجش و امتحانات نهایی بود و از همین رو، من به همراه دو نفر از معاونین مرکز و سه نفر از معلمان که همگی درگیر امتحانات نهایی بودیم به این بیماری مبتلا شدیم.

وی در خصوص چگونگی مبتلا شدن به این بیماری توضیح داد: در زمان امتحانات نهایی که در شهریورماه برگزار شد، متوجه شدیم که دوتا از دانش آموزان به کروناویروس مبتلا شدند و خانواده آن ها هم قبلاً اعلام کرده بودند، ولی متأسفانه امکانات لازم و کافی در اختیار مراکز و مدارس قرار نگرفت، لازم است در این شرایط خاص امکانات و تمهیدات لازم و کافی برای کادر مدرسه در نظر گرفته شود، همچنین لازم است که در چنین شرایطی حمایت ویژه تری از کادر آموزشی صورت گیرد.

مدیر دبیرستان دخترانه کوثر سمنان اظهار کرد: من به جهت اینکه مشکل دیابت هم دارم در شرایط خاص تری هستم و در بیمارستان کوثر سمنان بستری شدم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت خود و همکارانش ادامه داد: متاسفانه ۵۰ درصد از ریه من درگیر شده است، ولی دوتا از معاونین، مشاور و سه نفر از معلمان دیگر که همگی درگیر امتحانات نهایی بودیم در منزل روند درمان خود را پیگیری می کنند. 

اخلاقی با بیان اینکه با اداره آموزش و پرورش استان و شهرستان و دیگر دستگاه های مسوول، نیز مکاتبه کرده بودیم، خاطرنشان کرد: این روزها کادر آموزشی و قشر فرهنگی در کشور خیلی مظلوم واقع شده و این شرایط خاص می طلبد که حمایت و توجه ویژه ای به کادر آموزشی، معلمان و دبیران شود.

وی بااشاره به لزوم مراقبت بیشتر برای پیشگیری از ابتلای احتمالی به این بیماری نوظهور عالمگیر اضافه کرد: همکاران ما در معرض ابتلای احتمالی به این بیماری هستند.
این فرهنگی سمنانی با اشاره به نقش معلمان در تربیت و پرورش نسل جوان از عموم هم وطنان خواست برای همه مبتلایان و خصوصا معلمان و دانش آموزان مبتلا دعا کنند.

اخلاقی با بیان اینکه همه مدارس و از جمله مدرسه ما آموزش مجازی نیز دارند خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص فعلی از وزیر محترم و دیگر مسوولین درخواست می کنم که بیشتر به فکر سلامت این قشر که امروز در مواجه مستقیم با بیماری کووید۱۹ هستند، باشند و تمهیدات ویژه و خاصی را بیاندیشند تا انشاءالله به سلامت از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه سمنان کروناویروس بازگشایی مدارس در شرایط کرونا سمنان امتحانات نهایی کادر آموزشی کوثر سمنان شرایط خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای این صندوق بهره مند هستند.

به گزارش ایسنا محمد اسماعیل کاملی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA ارائه می دهد، گفت: با تشکیل صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج، درصورتی که اطلاعات بیماران مبتلا به اس ام ای در سامانه بیماری های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج بهره مند می شوند.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پوشش دارویی این بیماران گفت: بعد از معرفی بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه های منتخب از مزایای صندوق بهره مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE۱, SMA TYPE۲, SMA TYPE۳ از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر اساس ضوابط ابلاغی) بهره مند می شوند.

کاملی تاکید کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می توانند با رعایت ضوابطی از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، پس از طرح و بررسی و در صورت تایید در کمیته های مربوطه برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی بهره‌مند شوند.

به گزارش وبدا، وی تاکید کرد: هرگونه تغییر آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذیصلاح خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بهره‌مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران مبتلا به اس‌ام‌ای از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • به گفته یک پزشک افراد باید در مورد فشار خون بالا چه کنند؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید