Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: محمود احمدی نژاد که ظاهرا این روزها هر کاری را برای دیده شدن انجام می‌دهد این‌بار مصاحبه با رسانه‌ای ضد انقلاب را انتخاب کرد و با رادیو فردا که از جمله رسانه‌های حامی تحریم و فشار حداکثری ترامپ علیه ایران است، گفت و گو و دوباره خود را سوژه کاربران فضای مجازی کرد.

به گزارش خرداد به نقل از خراسان، احمدی نژاد در بخشی از این مصاحبه درباره علت نامه نوشتن به ولیعهد کودک کش سعودی بدون اشاره به جنایات آل‌سعود گفت: «هر انسانی می تواند در جهت صلح و دوستی و امنیت تلاش کند، وظیفه‌اش هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» همچنین درباره عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری اش گفت: «از حرف ها و عملکردم در دوره ریاست جمهوری پشیمان نیستم» .

علاوه بر صحبت هایی که احمدی نژاد در این مصاحبه انجام داد، اصل اعتباربخشی به رسانه ای که حامی تحریم دارویی ایران است به مذاق کاربران توئیتری خوش نیامد و واکنش هایی را در پی داشت:

* امثال رادیو فردا دنبال جذب مخاطبند و چه کسی بهتر از احمدی‌نژاد که التماس‌هایش برای دیده شدن گوش فلک را پاره کرده. مردی که قاتل کودکان یمن را برادر می‌خواند عجیب نیست هم‌صحبت رسانه قاتلین حاج قاسم شود...

* در روزگاری که مدعیان شرافت عربی با رژیم صهیونیستی صلح اجباری می کنند، مصاحبه احمدی نژاد با سازمان سیا که هم حاج قاسم را ترور کرد و هم حتی از تحریم داروی مردم دریغ نکرد امری غیر طبیعی نیست! احمدی نژاد به بن سلمان گفته بود برادر... این همان عادی سازی است!

*  احمدی نژاد ۱۳۹۹: من مخالف حصر بودم. ۱۴۰۰: من نمی خواستم سال ۸۸ کاندیدا بشوم. ۱۴۰۱: من مخالف ریاست جمهوری خودم بودم. ۱۴۰۲: من رئیس جمهور نبودم، اشتباه گرفتید. ۱۴۰۳: من احمدی نژاد نیستم. اصلاً احمدی نژاد نمنده؟!

* احمدی نژاد با مصاحبه‌اش به رسانه‌ای که دست در جیب دشمنان قسم خورده‌مان دارد، وجاهت بخشید. به گلناز اسفندیاری، مجری برنامه که از براندازان سلطنت طلب است، رسمیت داد!

* همه چیز مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا یه طرف ؛ تیکه آخر که میگه ان‌شاءا... موفق باشید یه طرف؛ بابا تو دیگه کی هستی برای دشمن ایران آرزوی موفقیت می کنی!؟

واکنش حسام الدین آشنا به مصاحبه احمدی‌نژاد

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری نیز در یک توییت به مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا واکنش نشان داد. به گزارش همشهری آنلاین حسام آشنا در حساب کاربری‌اش در توییتر با هشتگ (احمدی نژاد) و (عملیات روانی) نوشت: «رادیو فردا رسانه نیست. سامانه عملیات روانی است.»


برچسب ها: احمدی ‌نژاد ، آشنا

منبع: خرداد

کلیدواژه: احمدی نژاد آشنا مصاحبه احمدی نژاد احمدی نژاد رادیو فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اسرائیل در عملیات روانی هم شکست خورد؟

مقامات اسرائیلی بعد از پاسخ موشکی ایران می‌گویند؛ همانطور که ایران، صهیونیست‌ها را روز‌های متعدد در اضطراب روانی و امنیتی عملیات تنبیه قرار داد، بنابراین باید ما هم همین اقدام متقابل را انجام بدهیم.

جدای از اینکه صهیونیست‌ها علی‌رغم پشتیبانی ده‌ها رسانه جهانی نتوانستند تا این لحظه چنین کاری را در ایران کنند، طرح این گزاره نشان می‌دهد که ایران توانسته بیش از ده شبانه روز صهیونیست‌ها را در شدیدترین وضعیت روانی قرار بدهد.

اما ایران چگونه توانست این عملیات روانی زجرآور را درباره اسرائیل اجرایی کند؟ 

یک: ایران از همان ساعات اول در تولید پیام معتبر موفق بود. یعنی صهیونیست‌ها و متحدانش شکی نداشتند که ایران انتقام خواهد گرفت. بخشی از این تولید پیام توسط مقامات نظامی، سیاسی و رسانه‌های ایران تولید شد و بخش مهمی نیز در تولید پیام‌های پنهانی ارسالی به کشور‌های غربی و همسایه صورت گرفت.

دو: حداقل از چند روز قبل از اجرای عملیات تنبیه، ایران مقامات منطقه و فرامنطقه‌ای را در جریان عملیات انتقام و قریب الوقوع بودن قرار داد. یعنی فضای دیپلماتیک و رسانه‌ای منطقه و فرامنطقه را نیز در پازل رسانه‌ای خود فعال و همسو کردیم و آنها نیز ناچارا و ناخواسته مجبور به تولید محتوا و پیام شدند.

سه: حجم عملیات (تعداد فراوان پهپاد و موشک)، مراحل عملیات، (اول پهپاد‌ها و سپس شلیک موشک‌ها سبب تولید ایجاد شگفتی، هیجان، انتظار و تعلیق و همراه شدن مخاطبین برای پیگیری نتیجه عملیات شد)، طول زمان عملیات (چندین ساعت عملیات نظامی ایران، رسانه‌های دنیا را با خود همراه لحظه به لحظه کرد)، مکان‌های مورد هدف (پایگاه هوایی اسرائیلی شلیک کننده به کنسولگری ایران در سوریه) و دقیق بودن عملیات (عدم تلفات غیر نظامی) نیز بگونه‌ای انتخاب، طراحی و اجرایی شد که زمینه ساز تولید هزاران خبر و پیام در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی سراسر جهان شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • امیری فر: واکنش احمدی نژاد به حمله سپاه به اسرائیل برای رفع تکلیف بود /امیدوارم سرعقل بیاید
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • چرا اسرائیل در عملیات روانی هم شکست خورد؟