Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@18:20:48 GMT

موضع مردم بحرین در مخالفت با توافق آل‌خلیفه و اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۲۱۷

موضع مردم بحرین در مخالفت با توافق آل‌خلیفه و اسرائیل

هزاران نفر از مردم بحرین در روزهای گذشته به توافق رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی اعتراض کرده و شب گذشته نیز این تظاهرات ادامه داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، هزاران نفر از مردم بحرین در روزهای گذشته به توافق رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی اعتراض کرده و شب گذشته نیز این تظاهرات ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی لوءلوء بحرین از تجمع مردم بحرین و نادیده گرفتن حکومت نظامی گزارش داد.

 

بسیاری از مردم بحرین بدون توجه به قوانین حکومت نظامی مبنی بر عدم تجمع در اماکن عمومی علیه این توافق تظاهرات کردند.

 

آنها تابلوهایی داشتند که روی آنها نوشته شده بود: مرگ بر آمریكا و اسرائیل و نه به عادی سازی رژیم اشغالگر و همچنین پلاكاردهایی كه هرگونه مداخله رژیم اسرائیل در منطقه خلیج فارس را محكوم می كرد.

 

برخی دیگر با در دست داشتن پرچم های فلسطین ، اظهار داشتند که موضع منامه در قبال تل آویو و ادامه پوشش مطلوب روابط صلح آمیز توسط برخی از رسانه ها به نمایندگی از افکار عمومی بحرین نیست.

 

این شبکه گفت: مردم بحرین در کنار ملت فلسطین ایستاده اند و با هر موضع دولت خود در قبال صهیونیستها مخالف هستند.

 

بحرین و امارات متحده عربی روز سه شنبه توافق نامه های رسمی را در کاخ سفید امضا کردند که امکان عادی سازی روابط خود با اسرائیل را فراهم می کند. این معاملات توسط دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده به ترتیب در اوایل ماه سپتامبر و ماه گذشته اعلام شده بود.

 

همه جناح های فلسطینی ، گروه های مخالف بحرین و بسیاری از محافل مستقل مسلمان ، روند عادی سازی را به عنوان خنجری در پشت ملت فلسطین و خیانت محض به علت آزادی خود از اشغال و تجاوز اسرائیل محکوم کرده اند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژیم بحرین شیعیان بحرین آل خلیفه بحرین رژیم صهیونیستی مردم بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند

طبق نظرسنجی جدید گالوپ ۵۵ مردم آمریکا با جنگ افروزی رژیم صهیونیستی و تجاوزات این رژیم به نوار غزه مخالف هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظرسنجی جدید گالوپ نشان می‌دهد که 55 درصد آمریکایی‌ها جنگ رژیم اسرائیل در غزه را تایید نمی‌کنند و با آن مخالف هستند.

طبق این نظرسنجی که از 1 تا 20 مارس جمع‌آوری شده، 36 درصد آمریکایی‌ها جنگ رژیم اسرائیل را تایید می‌کنند. این اعداد نسبت به نظرسنجی مشابه در ماه نوامبر 2023 با تغییرات قابل توجهی همراه بوده است.

در ماه نوامبر 50 درصد مردم آمریکا موافق جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بودند و 45 درصد با آن مخالف بودند، اما اکنون 55 درصد مخالف اقدامات ضد انسانی رژیم اسرائیل هستند.

این نظرسنجی پیش از آن که شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه قطعنامه‌ای را برای آتش بس در ماه رمضان در غزه تصویب کند، تکمیل شد.

همچنین در این نظرسنجی بیان شده است که در میان دموکرات‌ها و جمهوری خواهانی که پیشتر حامی جنگ افروزی رژیم صهیونیستی بودند، 18 درصد در میان دموکرات‌ها و 7 درصد در میان جمهوری خواهان مخالف شدند.

جنگ در غزه امروز وارد صد و هفتاد و سومین روز خود شد، نبردی که همچنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جزو اهداف اصلی اشغالگران صهیونیست به‌شمار می‌رود.

شهر رفح که آخرین پناهگاه حدود 1.7 میلیون آواره غزه محسوب می‌شود نیز بامداد امروز، چهارشنبه، هدف بمباران شدید قرار داشت.

جنگنده‌های ارتش صهیونیستی در ساعات بامدادی یک خانه متعلق به خانواده «الحمایده» در منطقه الشابوره در شهر رفح را بمباران کردند، علاوه بر این چندین منطقه در شرق و غرب رفح نیز هدف این حملات قرار گرفت.

این جنایات در حالی رقم می‌خورد که شورای امنیت به قطعنامه ارائه شده توسط اعضای غیردائم این شورا برای برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند و از آن حمایت کردند و ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم این شورا، رای ممتنع داد.

6 سوال درباره قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزهمقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • رئیس‌جمهور آرژانتین: اسرائیل در غزه هیچ افراطی مرتکب نمی‌شود
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • رئیسی: امروز حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن برای مردم دنیا اثبات شده است
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • اسماعیل هنیه: مقاومت مردم غزه افسانه ای بود | قطعنامه صادر شده نشان از انزوای اسرائیل دارد
  • اسرائیل دیگر مانند گذشته در آمریکا جایگاه قدرتمندی ندارد
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل اسرائیل را به نسل‌کشی متهم کرد
  • روز ۱۷۲ طوفان الاقصی|حماس:درباره آتش‌بس بر موضع خود پایبندیم