Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها، در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و پیشکسوتان و در رشته های روئینگ ، تورینگ و کایاک و در مسافت های ۵۰۰ و یکهزار متر در بندرانزلی برگزار شد.

علی اصغر زاداکبری افزود: در پایان این مسابقات و در رشته تورینگ رده سنی نونهالان و در مسافت ۵۰۰ متر طاها کارگرپور، در کایاک نوجوانان مسافت یکهزار متر داریوش محمدی و در روئینگ رده سنی امید نیز ، مهدی محمدی نژاد عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین در رقابت های رده سنی جوانان و در کایاک مسافت ۵۰۰ متر امیرعلی پوریوسفی ، در روئینگ یکهزار متر محمد محمدی نژاد و در کانو جوانان مسافت ۵۰۰ متر ، امیرمحمد اسماعیلی نژاد موفق به کسب عناوین قهرمانی این رشته ها شدند.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان اضافه کرد: در رقابت های قایقرانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در رده سنی پیشکسوتان نیز، در کایاک یکهزار متر فرزاد نباتی و در تورینگ ۵۰۰ متر مسعود بصارت دار توانستند عناوین نخست را تصاحب کنند.

زاداکبری تصریح کرد: والیبال ، دو و میدانی، همایش هنرهای رزمی، رقابت های هشتگانه، دوچرخه سواری، تیراندازی،  دارت، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی،  کوهنوردی و کاتای کاراته دیگر رشته هایی است که در هفته دفاع مقدس و توسط سپاه قدس گیلان در بخش مردان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: همچنین رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی توسط سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بخش بانوان برگزار می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: این رقابت های ورزشی با حضور بسیجیان، پایوران و سربازان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد که در پایان نیز تیمها و نفرات برتر هر رشته ورزشی مشخص و به رسم یادبود جوایزی به آنها اهداء می شود.

برچسب‌ها قایقرانی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان قایقرانی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان یکهزار متر رده سنی ۵۰۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است