Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان، گفت: در پی بازرسی از واحدهای توزیع و عرضه قند و شکر در استان 83 بند تخلف توسط بازرسان این سازمان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش گفت: در پنج ماهه سالجاری بازرسان این سازمان بیش از یک هزار و 519 مورد بازرسی از واحدهای توزیع و عرضه قند و شکر در سراسر استان بعمل آورند که در این راستا برای 83 واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پرونده های تشکیل شده شامل 83 بند تخلف به ارزش ریالی بیش از 239 میلیون ریال جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

پیروی منش تاکید کرد: در شرایط کنونی نظارت ویژه و مستمر بر تأمین، توزیع و قیمت اقلام پرمصرف، در دستور کار بازرسان این سازمان است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از شهروندان در سراسر استان درخواست کرد؛ همچون گذشته در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی، احتکار و اختفاء ، عدم اعلام موجودی، عرضه خارج از شبکه و عدم صدور فاکتور مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ گزارشات و شکایات خود را به ثبت برسانند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازرسی صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان

 معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی عید تا عید از اول اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت که در مجموع در این مدت ۳ هزار و ۴۹۳ مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره کل از واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان به عمل آمد.

فرزاد سردارزاده افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها ۶۳۳ مورد پرونده برای واحد‌های متخلف تشکیل شد.

وی تعداد تخلف‌های ثبت شده در این پرونده‌ها ۶۸۲ مورد اعلام کرد و گفت: بود در مجموع برای مختومه شدن آنها ۱۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۲۵۱ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۳۸ مورد آنها با ۴۵ عنوان تخلف صنفی و غیر صنفی پرونده تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازسازی آسیب‌های معدنکاری با اصلاح قانون معادن
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان