Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در تقویم طرفداری به اتفاقات ورزش ایران و دنیا در روز بیست و نهم شهریور ماه سال های اخیر می پردازیم.

به گزارش طرفداری، روز بیست و نهم شهریور ماه در ورزش ایران و دنیا، اتفاقات مهمی به دنبال داشته است. اتفاقاتی تعدادی از آنها را در این مطلب مرور می کنیم. 

دادگاه شهر فلورانس ورشکستگی تیم فیورنتینا را اعلام کرد (29 شهریور 1380)

دادگاه شهر فلورانس که پرونده قضائی تیم فوتبال این شهــــــــــر را " فیورنتینا" که از مدتها پیش تشکیل داده بود پس از بررسی پرونده روز پنجشنبه ورشکستگی مالی باشگاه فیورنتینا را به طور قطع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" ویتوریو چکی گوری " رییس باشگاه فیورنتینا برای جبران 70 میلیارد لیر ایتالیا ( معادل 70 میلیون مارک آلمان ) کمبود مالی تیمش را با گرو گذاشتن کاخ "بورگزه" در مرکز رم به همان مبلغ سفته امضاء شده تحویل دادگاه داده بود اما قضات دادگاه امروز اعلام کردند که سفته ها برای آنها هیچ ارزشــــی ندارند. کاخ " بورگزه " ( از کاخهای اشرافی قرون گذشته ایتالیا ) که متعلق به چکی گوری است 5/106 میلیارد لیر ایتالیا ( معادل 5/106 میلیون مارک آلمان ) ارزش رسمی دارد. رییس فیورنتینا روز چهارشنبه گفت که تصمیم گرفتـــــــه است تا تیمش را بفروشد . به این ترتیب تیم شهر فلورانس آینده مبهمی در پیش دارد و تاکنون خریدار جدی برای آن قدم به پیش نگذارده است. چکی گوری درگذشته نیز از قصد فروش تیم فیورنتنیا سخن گفته بود.

 

"علی دایی" دو هفته از میادین فوتبال کنار رفت (29 شهریور 1382)

"علی دایی" بازیکن این باشگاه و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت حداقل به مدت دو هفته از میادین فوتبال به دور خواهد بود. "علی دایی" پنج شنبه گذشته در دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان تهران در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران ، در دقیقه 37 بازی از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت و از زمین بازی خارج شد.این بازیکن به دلیل مصدومیت از مچ پای چپ و کوفتگی دنده به مدت چهار هفته از حضور درتمامی مسابقات محروم خواهد شد اما از آنجایی که دایی از فیزیک بدنی مناسبی برخوردار است می تواند با انجام تمرینات ویژه، دو هفته دیگر به میادین فوتبال باز گردد. مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بخش دیگری از سخنان خود افزود : هم اکنون پای دایی به دلیل مصدومیت در گچ قرار دارد و دریکی از بیمارستانهای تهران بستری است.

 

تیم رحمان رضایی برابر آاس رم به پیروزی رسید (29 شهریور 1383)

تیم مسینا که رحمان رضایی ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، عصر یکشنبه برابر تیم مدعی آاس رم به برتری رسید. به گزارش خبرگزاری رویترز از میلان، در این دیدار که از هفته دوم رقابتهای فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های ایتالیا (کالچو) و در زمین تیم مسینا برگزار شد این تیم با نتیجه 4 بر 3 از سد حریف نامدار خود گذشت. گلهای این دیدار را " الساندرو پارسی" در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی، "سالواتوره سولو" 47 ، " جیامپا" 74 و " زامپاگنا" 78 برای تیم مسینا به ثمر رساندند. " وینچنزو مونتلا" در دقایق 35 ، 64 و 68 برای تیم آاس رم در این دیدار گلزنی کرد. در دیگر دیدارهای مهم امشب، تیم آث میلان مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 2 بر صفر تیم بولونیا را در هم کوبید و تیم یوونتوس با گلهای دقایق 14 و 58 "دیوید ترزه گه" بر تیم آتالانتا غلبه کرد. گلهای تیم آث میلان را " اندری شوچنکو" در دقیقه 84 از روی نقطه پنالتی و " کاکا" 90+1 به ثمر رساندند.

 

"رونالدینیو" بار دیگر به عنوان مرد سال فوتبال شد (29 شهریور 1384)

"رونالدینیو" ستاره فوتبالیست برزیلی و بازیکن تیم فوتبال "بارسلونا" به عنوان بهترین بازیکن سال برگزیده شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، اتحادیه بین المللی فوتبالیست های حرفه ای ( FIFPro )روز دوشنبه رونالدینیو را به عنوان بهترین بازیکن سال برگزید. رونالدینیو همچنین در سال 2004 میلادی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده بود که این انتخاب ازسوی مربیان تیم های ملی انجام گرفت.

 

محمد علی آبادی برای ثبت نام وارد فدراسیون فوتبال شد (29 شهریور 1386)

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی برای ثبت نام جهت شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال وارد این فدراسیون شد. به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد علی آبادی بعد از ورود فرم ثبت نام را امضا و تحویل مسوولان داده است. از صبح امروز گمانه زنی ها برای حضور وی در انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز شده بود.

 

واعظی آشتیانی مدیر عامل باشگاه استقلال تهران شد (29 شهریور 1387)

امیررضا واعظی آشتیانی درجلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال که به منظور تعیین جایگزین علی فتح اله زاده تشکیل شده بود، به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه انتخاب شد . علی فتح اله زاده عصر روز چهارشنبه از سمت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران برکنار شده بود. واعظی آشتیانی که ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را به عهده دارد، سابقه عضویت در شورای شهر تهران و معاونت وزارت صنایع را در کارنامه خود دارد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند/ فتح الله زاده مدیرعامل شد (29 شهریور 1390)

محمد عباسی امروز ۵ عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال تهران را معرفی کرد.بر این اساس سید احمد رسولی نژاد، امیدوار رضایی، مقداد نجف نژاد، عبداله ساور، علی فتح الله زاده، جواد زرینچه و غلامحسین فرزامی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند.
همچنین بر اساس این گزارش با تصمیم اعضای هیئت مدیره، علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال شد و سید احمد رسولی نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره معرفی شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیره باشگاه استقلال فتح الله زاده هیئت مدیره علی فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال - درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس حرف های جالبی می زند.

در گزارش خبرورزشی آمده است: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر پرتلاطون به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بی‌افزاید.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898466

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!