Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:27:26 GMT

هوای زنجان خنک می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۳۹۰

هوای زنجان خنک می‌شود

حسین سلطانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دمای هوای استان زنجان تا آخر هفته جاری روند کاهشی خواهد داشت و مردم استان شاهد هوای خنک خواهند بود افزود: تا پایان هفته، بارندگی در زنجان نخواهیم داشت.   

وی با بیان اینکه میزان کاهش دمای هوای زنجان حدود پنج تا هفت درجه سانتیگراد خواهد بود، اظهار داشت: آسمان امروز زنجان صاف بوده و از بعدازظهر نیز شاید وزش باد خواهیم بود که طبق پیش بینی های صورت گرفته سرعت آن می تواند در برخی از نقاط استان به ۴۰ تا ۵۰ درجه سانتیگراد نیز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی میزان دمای فعلی هوای شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد افزایش نشان می‌دهد.

وی به وضعیت دمای هوای این استان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: طی مدت یاد شده خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه و چورزق در شهرستان طارم به ترتیب با میزان دمای هوای ۸ و ۳۶ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرمترین نقطه این استان گزارش شد.  

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا زنجان تغییرات آب و هوا زنجان اخبار کنکور درجه سانتیگراد دمای هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان

محمد حسن باقری شکیب گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان طی امروز و اواسط هفته آینده، عمدتا صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر وزش موقت باد و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

او گفت: احتمال بارش‌های پراکنده طی ساعاتی از بعدازظهر روز جمعه و جمعه شب به ویژه در مناطق غربی استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۲۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان و بهار با ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرستان‌های استان بودند.

باقری شکیب گفت: دمای کمینه و بیشینه هوای همدان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بین ۲ و ۱۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • افزایش دمای هوای همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود