Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:04:26 GMT

استاد الدوحه قطر: پرسپولیس صدر جدول را قاپید

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۴۴۴

استاد الدوحه قطر: پرسپولیس صدر جدول را قاپید

به گزارش خبرنگار مهر مهر، روزنامه استاد الدوحه قطر در گزارشی درباره دیدار پرسپولیس ایران با التعاون عربستان تیتر زد: «پرسپولیس پیروزی خود بر التعاون را تجدید کرد و صدر جدول را قاپید».

این روزنامه در گزارش خود آورده است: «تیم فوتبال پرسپولیس در استادیوم اجوکیشین سیتی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در دیدارهایی که به صورت متمرکز در دوحه در حال برگزاری است، صدر گروه سوم را قاپید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها گل این بازی توسط بشار رسن عراقی در دقیقه ۴۸ به ثمر رسید تا این تیم ایرانی به امتیاز هفتم برسد و بالاتر از التعاون ۶ امتیازی قرار بگیرد ... نتایج هفته چهارم این امکان را به هر چهار تیم این گروه داده است تا برای صعود به مرحله بعد شانس داشته باشند.»

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم این رقابت ها از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه این هفته به مصاف الدحیل قطر می رود.

کد خبر 5027059

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال نقل و انتقالات لیگ بیستم ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان یحیی گل محمدی والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بین صعود و سقوط

ایسنا/یزد یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران را تیم‌های داماش و چادرملو در رشت برگزار خواهند کرد.

 بیست و هفتمین هفته از لیگ آزادگان ایران روز گذشته (یکشنبه ۲۶ فرودین) آغاز شد؛ و یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته را تیم‌های داماش گیلان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه عضدی شهر رشت انجام می‌دهند.

 تقابل بین نماینده اردکان و گیلان، دو تیم بالا و پایین جدول، در این هفته می‌تواند نقش تعیین کننده در صعود یا سقوط آنها از لیگ یک را داشته باشد.

رقابت نزدیک و شانه به شانه سه تیم چادرملو اردکان، فجر سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان، حساسیت در هفته‌های پایانی لیگ در بالای جدول را برای تثبیت جایگاه خود در رده دوم و قطعی کردن صعودشان به لیگ برتر دوچندان کرده‌ است؛ و همین حساسیت در انتهای جدول نیز بین تیم های داماش گیلان، شاهین بندرعامری و خوشه طلایی برای بقا در لیگ وجود دارد.  

شکست در این بازی برای شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو که رویای لیگ برتری شدن را در سر دارند و فاصله آن‌ها تا تحقق چنین آرزویی تنها هشت هفته است، اصلا خوشایند نیست.  

اما در آن سوی میدان یاران «نظر محمدی» در داماش با توجه به خطر سقوط چیزی برای از دست دادن ندارند؛ و تمام تلاششان را برای خروج از منطقه بحران و بقا در لیگ با پیروزی مقابل چادرملو رده دومی خواهند کرد.

چادرملو با کسب ۱۷ از ۲۶ بازی و با احتساب ۵۵ امتیاز در رده دوم جدول و داماش گیلان با کسب تنها ۴ برد از همین تعداد بازی و با احتساب ۱۹ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد؛ اعداد و ارقامی که نمایانگر کیفیت بسیار پایین‌تر داماش به چادرملو است؛ و داماشی‌ها باید در بازی امروز به حضور تماشاگرانشان و اتفاقات پیش بینی نشده این بازی دلخوش باشند.

این دو تیم در بازی دو رفت خود در ورزشگاه نصیری یزد به مصاف یکدیگر رفتند؛ که نتیجه این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر چادرملو همراه بود.  

قضاوت داور لیگ برتری برای بازی سرنوشت‌ساز لیگ یک

حساسیت این دیدار موجب شده تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم یک داور لیگ برتری را برای این بازی انتخاب کند.

علی صفایی که در هفته بیست و یکم لیگ برتر قضاوت دیدار تیم‌های هوادار و استقلال تهران را برعهده داشت، این بازی را سوت می‌زند.

همچنین علی‌اکبر نوری و علی فراهانی نیز که در لیگ برتر کمک داور هستند علی صفایی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • جدال بین صعود و سقوط
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود
  • واکنش تند ملوان: حمله به پرسپولیس و البته استقلال!