Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بایرن مونیخ در اولین دیدار از فصل جدید بوندس لیگا موفق شد با نتیجه 8-0 شالکه را شکست بدهد.
به گزارش آریا، فصل 21-2020 بوندسلیگا با دیدار تیم های بایرن مونیخ و شالکه آغاز شد که در این دیدار شاگردان هانسی فلیک به لطف هت تریک سرژ گنابری با هشت گل شالکه را بدرقه کردند. بایرن مونیخ با این پیروزی پرگل نشان داد که هنوز همان تیم منسجم و قدرتمند فصل گذشته است و برای سویا، حریف خود در سوپرکاپ اروپا خط و نشان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان هانسی فلیک که چند هفته قبل قهرمانی در اروپا را جشن گرفتند، امشب برابر شالکه نمایش درخشانی داشتند و با گل های سرژ گنابری (3 گل)، لئون گورتسکا، روبرت لواندوفسکی، توماس مولر، لروی سانه و جمال موسیالا حریف را در هم کوبیدند. بایرنی ها بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول بازی رسیدند. ارسال بلند جاشوا کیمیچ پشت مدافعان شالکه به سرژ گنابری رسید و او هم بعد از یک چرخش خوب، با ضربه پای چپ تماشایی دروازه حریف را باز کرد.
در ادامه بازی کمی متعادل شد و بازیکنان میهمان هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما در دقیقه 19 این بایرن بود که به گل دوم رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که توماس مولر توپ را پشت محوطه جریمه برای گورتسکا فراهم کرد و او هم با یک ضربه دقیق، اختلاف را به دو گل افزایش داد. فشار حملات بایرن ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه فارمن در دقیقه 26 یک موقعیت خوب را از تیم میزبان گرفت، باواریایی ها در دقیقه 30 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای کاباک روی لواندوفسکی در محوطه جریمه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت فارمن، گل سوم را به ثمر رساند.
بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید اما در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این تیم بایرن بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت؛ ولی در این نیمه، توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بایرن با برتری 3-0 به رختکن رفت. نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و این بار تنها دو دقیقه برای باز کردن دروازه شالکه نیاز داشتند. روی یک ضد حمله سریع بود که لروی سانه با دروازه بان حریف تک به تک شد ولی فارمن با خروج به موقع مانع گلزنی او شد؛ ولی توپ برگشت به گنابری رسید و او با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.
12 دقیقه بعد، گنابری گل سوم خود و گل پنجم تیمش را در این دیدار به ثمر رساند. روی یک پاس پشت مدافعان بود که سانه در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی این بار پیش از رسیدن به دروازه، گنابری را صاحب موقعیت کرد و او هم حساب کار را 5-0 کرد. حملات بایرن بعد از این گل هم فروکش نکرد و در دقیقه 69 این تیم به گل ششم رسید. این بار روبرت لواندوفسکی بود که با یک ضربه رابونای تماشایی، مولر را در موقعیت گلزنی قرار داد و این ستاره آلمانی هم با ضربه ای نه چندان محکم، کار را تمام کرد.
این گل هم باعث نشد تا عطش بایرنی ها فروکش کند و در دقیقه 71، سانه اختلاف را به 7 گل افزایش داد. پاس در عمق عالی از کیمیچ، باز هم سانه را با فارمن تک به تک کرد و این بار ستاره سابق سیتی با ضربه ای دقیق، موفق به گلزنی شد. بعد از این گل هم بایرنی ها به حملات شان ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 81، جمال موسیالا توانست گل هشتم میزبان را به نام خود ثبت کند. او که با پاس لواندوفسکی صاحب موقعیت شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای تماشایی دروازه شالکه را باز کرد. در دقایق پایانی هم بایرنی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موفق به زدن گل دیگری نشدند و بازی با نتیجه 8-0 به پایان رسید.   
گل های بازی:
بایرن مونیخ 1-0 شالکه؛ سرژ گنابری 4`: یک پاس بلند و زیبا از یاشوا کیمیش، گنابری را صاحب توپ کرد و او پس از رسیدن به توپ با یک چرخش دیدنی و شوتی محکم، دروازه شالکه را فرو ریخت.
بایرن مونیخ 2-0 شالکه؛ لئون گورتسکا 19`: سانتر بازیکن بایرن مونیخ پس از تغییر جهت در محوطه جریمه به توماس مولر رسید و او با یک پاس به عقب، گورتسکا را در موقعیت شوت زنی قرار داد. هافبک آلمانی هم با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه، گل دوم را وارد دروازه شالکه کرد.
بایرن مونیخ 3-0 شالکه؛ روبرت لواندوفسکی 31`: خطای اوزان کاباک روی لواندوفسکی در محوطه جریمه شالکه باعث شد داور برای بایرن مونیخ پنالتی بگیرد. خود لواندوفسکی ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت فرمان به درون دروازه فرستاد.
بایرن مونیخ 4-0 شالکه؛ سرژ گنابری 47`: بازی تک ضرب و همکاری فوق العاده بازیکنان بایرن مونیخ باعث شد طی چند پاس، لروی سانه از نیمه زمین صاحب موقعیت گلزنی شود. سانه پس از تک به تک شدن با دروازه بان، توپ را به گنابری سپرد و او موفق به گلزنی شد.
بایرن مونیخ 5-0 شالکه؛ سرژ گنابری 59`: پاس زیبای کیمیش به لروی سانه رسید و وی با استفاده از ضعف خط دفاعی شالکه به درون محوطه جریمه این تیم رسید. سانه توپ را به گنابری رساند و گنابری با گل کردن توپ، هت تریک خود در این بازی را تکمیل کرد.
بایرن مونیخ 6-0 شالکه؛ توماس مولر 69`: پاس زیبا و رابونایی روبرت لواندوفسکی از درون محوطه جریمه شالکه با شوت سر ضرب توماس مولر همراه شد و ضربه مولر پس از ضعف فرمان در مهار توپ وارد دروازه شالکه شد.
بایرن مونیخ 7-0 شالکه؛ لروی سانه 71`: روی ضعف دفاعی وحشتناک شالکه، پاس یاشوا کیمیش از نیمه زمین خودی برای لروی سانه یک موقعیت خطرناک ساخت و وینگر تازه وارد آلمانی پس از تک به تک شدن با فرمان، توپ را به راحتی وارد دروازه او کرد تا اولین گلش با پیراهن بایرن مونیخ را به ثمر برساند.
بایرن مونیخ 8-0 شالکه؛ جمال موسیالا 81`: روبرت لواندوفسکی توپ را برای جمال موسیالا ارسال کرد و این وینگر جوان بایرن مونیخ با یک حرکت انفجاری از گوشه به مرکز آمد و با شوتی محکم دروازه شالکه را برای هشتمین بار در این بازی گشود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایرن مونیخ شالکه بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد

 رانگنیک تایید کرده است که بایرن مونیخ درباره جایگاه سرمربیگری این تیم که به زودی خالی خواهد شد، با او تماس گرفته است. باواریایی‌ها با توجه به اینکه توماس توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، به دنبال به خدمت گیری یک سرمربی جدید هستند. این غول آلمانی در نظر داشت تا ژابی آلونسو را به آلیانز آرنا بکشاند اما این سرمربی اسپانیایی که دوران درخشانی را در بایرلورکوزن سپری می‌کند، دست رد به سینه بایرن مونیخ و همچنین لیورپول زده است.

جستوجوهای بایرن مونیخ به نظر به رالف رانگنیک ختم شده است، سرمربی موقت سابق منچستر یونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد. رانگنیک در واکنش به این ادعا، با اعلام تهعد کامل خود به تیم ملی اتریش در تلاش برای آماده سازی تیمش جهت حضور در رقابت‌های یورو 2024، گفت:" تماس‌هایی از طرف باشگاه بایرن مونیخ برقرار شده است و من این را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع داده ام. رابطه ما بر اساس اعتماد بنا شده است. تمرکز من بر روی تیم ملی اتریش است. ما کاملا بر روی حضور در مسابقات اروپایی پیش رو تمرکز کرده ایم. من در اینجا احساس خوشایندی دارم، در حال حاضر دلیل مهمی برای پرداختن به این موضوع وجود ندارد."

دیگر خبرها

  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!