Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@21:04:29 GMT

یکطرفه شدن جاده هراز و کندوان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۴۴۸

یکطرفه شدن جاده هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک عادی و روان در راه‌های مواصلاتی استان مازنداران است و یکطرفه شدن جاده هراز و کندوان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ قدمی، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در روز‌های پایانی تابستان قرار داریم افزود: اگر ترافیک سنگین باشد محور‌های هراز و کندوان از بعدازظهر امروز شنبه ۲۹ شهریور از شمال به جنوب یکطرفه خواهند شد و این محدودیت در صورت لزوم، فردا و پس فردا هم در این محورها اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: محدودیت تردد از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز، برای خودرو‌های سنگین در محور هراز وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها در جاده‌های هراز و کندوان افزود: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز شنبه ۲۹ شهریور تا دوشنبه ۳۱ شهریور در این جاده ممنوع است.

سرهنگ قدمی تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ دوشنبه ۳۱ شهریور در جاده سوادکوه، مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

او از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفر‌های غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده هراز رئیس پلیس راه مازندران هراز و کندوان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس

سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: از ساعت ۲۳ امشب ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محدوده منبر پانهو در بلوار ساحلی تا خور گورسوزان اجرا می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۲۴ امشب نیز از خور شیلات محدوده خواجه عطا به سمت اسکله شهید حقانی ودور برگردان اسکله حقانی در هردو باند هم باند شمالی و باند جنوبی محدودیت توقف خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از شهروندان بویژه رانندگان وسایل نقلیه خواست از ساعت ۶ صبح فردا چهار شنبه که ممنوعیت تردد از خورشیلات تا دور برگردان اسکله شهید حقانی اعمال می‌شود و این ممنوعیت در باند‌های شمالی و جنوبی صورت می‌پذیرد با پلیس نهایت همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ صالح پور از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها در ساعات اعلامی دارند خواست برای تردد از مسیر‌های جایگزین از بلوار امام خمینی و بلوار امام حسین و بلوار شهید رجایی استفاده کنند.

وی افزود: کلیه خیابان‌های که به بلوار خواجه عطا و بلوار آیت الله طالقانی در محدوده طرح منتهی می‌گردند در ساعات اجرای طرح مسدود می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت:در صورت هرگونه تردد و پارک وسایل نقلیه در بلوار ساحلی در مسیر‌های ذکر شده، خودرو توسط یدک کش حمل وبه مکان امن انتقال داده می‌شود که لازم است رانندگان به این نکات و تذکرات پلیس در ساعت اجرای مراسم توجه جدی داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آسارا و جاده پرپیچ و خم کندوان مقصدی جذاب برای گردشگران در بهار
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • تردد روان خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • تردد در راه های مازندران روان است