Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:42:25 GMT

برد فوتبال باشگاهی در لیگ قهرمانان؛ 21 درصد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۵۰۵

برد فوتبال باشگاهی در لیگ قهرمانان؛ 21 درصد

اگر چه پرسپولیس ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفانش در لیگ قهرمانان آسیا است و صعودش به مرحله حذفی محتمل به نظر می رسد اما تا به اینجای کار و در مجموع عملکرد ضعیفی از نمایندگان فوتبال ایران به ثبت رسیده است. 

به گزارش "ورزش سه"، از مجموع 14 بازی که نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا و تا به این جای کار انجام داده اند تنها 3 برد به ثبت رسیده و این یعنی پیروزی در 21 درصد بازی ها! 2 مساوی و 9 باخت آنهم در مصاف با تیم های عربی نشان می دهد فوتبال باشگاهی ایران یارای مقابله با تیم های عربی را هم از دست داده است چه رسد به اینکه بخواهد در برابر تیم های شرق آسیا عرض اندام کند که فوتبال را سرعتی و تهاجمی تر بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این جز معدود دفعاتی است که یک تیم ایرانی از 4 ازی انجام داده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز کسب نمی کند؛ اشاره امان به تیم شهر خودرو است که هر 4 بازی خود را با شکست پشت سر گذاشته؛ ادامه پیروزی های پرسپولیس و هم چنین شروع پر قدرت استقلال در ادامه بازی های لیگ قهرمانان می تواند شرایط را کمی برای نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بهتر کند. بدون شک این نتایج در آینده ملاک قضاوت برای تخصیص سهمیه قرار گرفت و ایضا به خاطر همین نتایج در گذشته بود که سهمیه ایران دراین مسابقات به 2+2 تقلیل پیدا کرده است. 

 

بدون شک کرونا نمی تواند بهانه قانع کننده ای برای توجیه این نتایج باشد؛ به این خاطر که شرایط برای همه تیم ها یکسان بوده است. از سویی لیگ برتر ایران در ماه های اخیر برگزار شد و در نهایت پایان یافت و این در حالی بود که خیلی از کشورهای عربی به همین بهانه لیگ خود را تعطیل کردند. البته ادامه مسیر با توجه به ورود استقلال به بازی ها می تواند با نتایج بهتری برای تیم های ایرانی همراه باشد. معدل گل زده فوتبال ایران در آسیا همان طور که مشاهده می کنیم کمتر از یک گل در هر بازی است؛ این مشکل پیشتر هم در لیگ برتر خودمان وجود داشته و اکنون هم اگر نگاهی به جدول بازی های فصل گذشته بیاندازید براحتی متوجه می شود معدل خیلی از تیم ها این چنین است. در 14 بازی هم چنین 21 گل خورده ایم و این نشان می دهد فوتبال باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا در هر بازی 1.5 گل دریافت کرده است. 

 

آمار به ثبت رسیده از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؛ تا پایان هفته چهارم مرحله گروهی: 

بازی: 14
برد: 3
مساوی: 2
باخت: 9
زده: 10
خورده: 21

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین