Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:34:35 GMT

نادال: یک شب عالی برایم رقم خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۵۱۴

نادال: یک شب عالی برایم رقم خورد

مرد شماره 2 تنیس جهان درباره راهیابی به مرحله یک‌چهارم تنیس آزاد رم گفت: عملکرد بسیار خوبی داشتم و یک شب عالی برایم رقم خورد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های تنیس آزاد ایتالیا، رافائل نادال مرد شماره 2 تنیس جهان در مرحله یک هشتم مقابل دوسان لاجوویچ از صربستان قرار گرفت. بخت 2 قهرمانی در ست اول با امتیاز 6 بر یک حریفش را مغلوب کرد و در ست دوم 6 بر 3 به برتری رسید تا برای پانزدهمین بار در 16 سال گذشته راهی یک چهارم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساعت 23 امشب به وقت ایران مقابل دیگو شوارتزمن قرار می‌گیرد. نادال در مسابقات آزاد رم 9 عنوان قهرمانی کسب کرده است.

 

نادال درباره این پیروزی اظهار داشت: فکر می‌کنم در سطح بسیار خوبی تنیس بازی کردم. البته من نیاز دارم خودم را بهبود ببخشم و خوب کار کنم. من باید به کارهایی ادامه دهم که به طور اتوماتیک پیش نمی آیند اما نمی توانم چیزهای بیشتری بخواهم. این یک شب عالی دیگر برای من مقابل یک حریف خوب دیگر بود.

 

مرد شماره 2 تنیس جهان یادآور شد: من اصلا نمی‌توانم شکایت کنم چون بهتر از آنچه انتظار داشتم، ظاهر شدم. با اینکه ست اول 6- 1 به پایان رسید اما شروع سختی داشتم. این یک پیروزی مهم بعد از مدت‌های طولانی برای من است.

رافائل نادال تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رافائل نادال تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های خلبان اسرائیلی از ماموریت رهگیری پهپادهای ایرانی؛ این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که داشتم | چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم

به گزارش همشهری آنلاین بهنقل از یورونیوز، این خلبان نیروی هوایی اسرائیل که با نام «سرگرد جی.» معرفی شده، به روزنامه تلگراف بریتانیا گفته که او به عنوان یکی از افسران ذخیره ارتش اسرائیل روز شنبه ۱۳ آوریل فراخوانده شده بود تا در این ماموریت شرکت کند.

سرگرد جی. می‌گوید: «رهگیری صدها پهپاد و موشکی که در هوا در اطراف شما هستند، مانند رویارویی "تاپ گان" با "جنگ ستارگان" بود. انفجارها و رهگیری‌های بی‌پایانی که در اطراف شما اتفاق می‌افتد، چیز دیگری است.... این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که در ۲۰ سال گذشته در نیروی هوایی داشته‌ام؛ زیرا می‌دانستم اگر در نابودی هرکدام از آنها موفق نشوم، ممکن است در اسرائیل منفجر شود.»

این خلبان می‌گوید: «ما در ائتلافی فوق‌العاده با آمریکا، بریتانیا و سایر نیروها پرواز کردیم. اگرچه این حمله‌ای بسیار تهاجمی بود که توسط ایران انجام شد و احتمالا چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیده‌ایم، اما دفاع اسرائیل نیز تمام و کمال عمل کرد.»

او درباره ویژگی چنین حملاتی گفت: «همیشه یافتن و سرنگونی این اهداف در شب سخت‌تر است. زیرا این اهداف بسیار پایین پرواز می‌کنند بنابراین شما نیز باید در ارتفاع پایین پرواز کنید آنهم در حالی که نمی‌توانید زمین را ببینید... شما مجبورید به حسگرها تکیه کنید. شما نورهای خیابان یا چیزهای دیگر را روی زمین بسیار نزدیک به خود می‌بینید و این یک احساس بسیار ناراحت کننده است.»

به گزارش همشهری آنلاین، ایران در عملیات وعده صادق، در تلافی تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، با ده ها موشک و پهپاد اهداف معینی را در سرزمین های اشغالی هدف گرفت که تا به امروز موضوع تحلیل محافل سیاسی و نظامی و رسانه ای جهان قرار گرفته است.

کد خبر 845313 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • ناگفته های خلبان اسرائیلی از ماموریت رهگیری پهپادهای ایرانی؛ این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که داشتم | چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • فولکروگ: این گل راه را برایم باز می‌کند
  • مارتین تایلر: آب و هوای قطر باعث شد صدایم را از دست بدهم
  • شنیدن رنج‌ مردم برایم عادی نشده!