Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، مدیر دبیرستان دخترانه کوثر سمنان در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: متأسفانه من و ۶ نفر از همکارانم دو هفته بعد از پایان امتحانات نهایی و آزمون های نمونه دولتی و سازمان سنجش، دچار بیماری کرونا شدیم و در حال حاضر با شرایط خاص در بیمارستان کوثر سمنان بستری هستم.

فاطمه اخلاقی افزود: مرکز آموزشی ما در ماه های گذشته درگیر برگزاری آزمون های محلی، تیزهوشان، نمونه دولتی، کاردانی و کارشناسی سازمان سنجش و امتحانات نهایی بود و از همین رو، من به همراه دو نفر از معاونین مرکز و سه نفر از معلمان که همگی درگیر امتحانات نهایی بودیم به این بیماری مبتلا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص چگونگی مبتلا شدن به این بیماری توضیح داد: در زمان امتحانات نهایی که در شهریورماه برگزار شد، متوجه شدیم که دوتا از دانش آموزان به کروناویروس مبتلا شدند و خانواده آن ها هم قبلاً اعلام کرده بودند، ولی متأسفانه امکانات لازم و کافی در اختیار مراکز و مدارس قرار نگرفت، لازم است در این شرایط خاص امکانات و تمهیدات لازم و کافی برای کادر مدرسه در نظر گرفته شود، همچنین لازم است که در چنین شرایطی حمایت ویژه تری از کادر آموزشی صورت گیرد.

مدیر دبیرستان دخترانه کوثر سمنان اظهار کرد: من به جهت اینکه مشکل دیابت هم دارم در شرایط خاص تری هستم و در بیمارستان کوثر سمنان بستری شدم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت خود و همکارانش ادامه داد: متاسفانه ۵۰ درصد از ریه من درگیر شده است، ولی دوتا از معاونین، مشاور و سه نفر از معلمان دیگر که همگی درگیر امتحانات نهایی بودیم در منزل روند درمان خود را پیگیری می کنند.

اخلاقی با بیان اینکه با اداره آموزش و پرورش استان و شهرستان و دیگر دستگاه های مسوول، نیز مکاتبه کرده بودیم، خاطرنشان کرد: این روزها کادر آموزشی و قشر فرهنگی در کشور خیلی مظلوم واقع شده و این شرایط خاص می طلبد که حمایت و توجه ویژه ای به کادر آموزشی، معلمان و دبیران شود.

وی بااشاره به لزوم مراقبت بیشتر برای پیشگیری از ابتلای احتمالی به این بیماری نوظهور عالمگیر اضافه کرد: همکاران ما در معرض ابتلای احتمالی به این بیماری هستند.

این فرهنگی سمنانی با اشاره به نقش معلمان در تربیت و پرورش نسل جوان از عموم هم وطنان خواست برای همه مبتلایان و خصوصا معلمان و دانش آموزان مبتلا دعا کنند.

اخلاقی با بیان اینکه همه مدارس و از جمله مدرسه ما آموزش مجازی نیز دارند خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص فعلی از وزیر محترم و دیگر مسوولین درخواست می کنم که بیشتر به فکر سلامت این قشر که امروز در مواجه مستقیم با بیماری کووید۱۹ هستند، باشند و تمهیدات ویژه و خاصی را بیاندیشند تا انشاءالله به سلامت از این شرایط عبور کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین انصاریان قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا توافق اسرائیل و بحرین سمنان مدرسه کادر آموزشی ویروس کرونا ابتلا به کرونا حسین انصاریان قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا توافق اسرائیل و بحرین امتحانات نهایی کادر آموزشی کوثر سمنان شرایط خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: توصیه ما این است که زائران حتما نسخه انگلیسی دارو و توصیه پزشکشان را به همراه داشته باشند.

سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون دارو‌های غیر مجاز و نحوه انتقال داروی بیماران اظهار داشت لیست دارو‌های ممنوعه هرسال توسط وزارت بهداشت عربستان ابلاغ می‌شود که همان لیست سال‌های گذشته است. لیست دارو‌ها را به پزشکان معاینه کننده زائرین داده ایم و وظیفه پزشکان این است که این لیست را به اطلاع زائر برسانند.

وی افزود: از دارو‌های ممنوعه، دارو‌های مخدر است که ورود آن کلا به عربستان ممنوع است. همچنین دارو‌های آرامیخش از خانواده بنزودیازپین مثل خانواده دیازپام نیز ممنوع است.

مرعشی در ادامه تصریح کرد: ورود سایر دارو‌ها ممنوعیتی ندارد، ولی برای اینکه عزیزان زائر در فرودگاه‌های مقصد دچار مشکل نشوند، توصیه ما این است که حتما نسخه انگلیسی دارو و توصیه پزشکشان را به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در رابطه با واکسن‌های مورد نیاز برای سفر حج گفت: براساس دستورالعمل سعودی واکسن اجباری برای همه کشور‌ها واکسن مننژیت است و برای کشور ما همین واکسن در نظر گرفته شده است و از طریق هلال این واکسن برای همه زائرین تهیه شده است و تا دو هفته قبل از اعزام زائر باید این واکسن تزریق شود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون لزوم تزریق واکسن کرونا اذعان داشت: فعلا توصیه‌ای برای تزریق واکسن کرونا و آنفولانزا وجود ندارد. واکسن الزامی مننژیت است و نگرانی بابت بیماری کرونا وجود ندارد.

مرعشی در رابطه با بیماری‌های واگیر در میان زائران بیان داشت: رعایت نکات جمعی و فرعی در پیشگیری از بیماری‌های عفونی بسیار مهم است. به هر حال تعداد زیادی زائر از کشور‌های مختلف با بیماری‌های بومی مختلف در یک مکان قرار می‌گیرند و همین امر موجب می‌شود حتی افرادی که سیستم ایمنی قوی دارند به بیماری‌های عفونی مبتلا شوند. اما در صورت بیمار شدن نیاز به قرنطینه نیست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا