Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رسول پناه در پیام تبریک خود، از تلاش بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس تمجید کرد.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی پیروزی مجدد سرخ پوشان برابر التعاون عربستان و صدرنشینی را به تمامی اعضای کادرفنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک گفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، متن این پیام به شرح زیر است:

بدون شک این موفقيت و پیروزی که در سایه تلاش و برنامه ریزی بی وقفه مربیان، بازیکنان و همه اعضای تیم حاصل شده بار دیگر نشان داد غیرت ایرانی می تواند هر سدی را بشکند و هر مانعی را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موفقیت در این شرایط دشوار و تحرکات غیرورزشی نسبت مستقیم با قدرت اراده بازیکنان قهرمان پرسپولیس دارد.
این پیروزی شیرین و صدرنشینی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا را به کادرفنی، بازیکنان، همه اعضای تیم، هیات مدیره و کارمندان باشگاه و همین طور هواداران دوست داشتنی پرسپولیس تبریک گفته و امیدوارم با همدلی و هم افزایی بتوانیم در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بیستم شاهد موفقیت و پيروزی ‌های مكرر باشيم.

بیشتر بخوانید:

وحید امیری: بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند که روز به روز پرچم پرسپولیس بالاتر برود یحیی گل محمدی: بسیار خوشحالیم، اما صعودمان قطعی نشده است یحیی، برمودای عربستانی ها

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم

به گزارش"ورزش سه"، در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویه‌را و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟