Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:25:20 GMT

جایزه نخست نقاشی نمایشگاه چین به نوجوان اسفراینی رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۶۳۶

جایزه نخست نقاشی نمایشگاه چین به نوجوان اسفراینی رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، پرنیان خسروآبادی ۱۲ ساله، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسفراین توانست جایزه اول نمایشگاه بین‌المللی نقاشی چین را کسب کند.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی چین با موضوع صلح، لذت کودکی، ملاقات و باهدف گسترش روابط فرهنگی و هنری میان کودکان آسیایی و بستری مناسب برای ترویج دوستی‌ها در آینده امسال در شهر بنژی (Benxi) کشور چین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ۴۳۹ اثر ارسال‌شده از ۷ کشور جهان به رقابت پرداختند.

کد خبر 5027119

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه نقاشی اسفراین ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری کودک و نوجوان ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر هفته دفاع مقدس آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان محرم 99 زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل موسسه نیکوکاری سرای مهر کاشان گفت: این مرکز در حوزه توانمندسازی و مداخلات مؤثر بر طیف اتیسم راه اندازی شده و با رویکرد رفتار درمانی برای آموزش و توانمندسازی کودکان اتیسم فعالیت می‌کند.


مریم خیامی پور افزود: کودکان مبتلا به اختلال اتیسم، که به طور مستمر دوره‌های آموزشی و رفتار درمانی را گذرانده‌اند، هنر نقاشی را نیز آموزش دیده‌اند که آثار آنها برای دومین سال در این نمایشگاه عرضه شده است.


وی گفت: برپایی نمایشگاه‌های آثار کودکان اوتیسم، فرصتی است تا خانواده آنها و دیگر شهروندان جامعه باور کنند که تفاوت می‌تواند عامل خلق ارزش باشد و کودکان خود را از جامعه جدا نکنند.


روز دوم آوریل برابر با ۱۴ فروردین به نام روز جهانی آگاهی از اتیسم نامگذاری شده است و نمایشگاه نقاشی «پنجره نگاه من» با آثاری از کودکان ۵ تا ۱۵ سال طیف اتیسم تا روز دوازدهم فروردین در خانه تاریخی بروجردی کاشان میزبان شهروندان و گردشگران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد