Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:42:44 GMT

رانا پلاس مهرماه امسال به بازار می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۶۳۹

رانا پلاس مهرماه امسال به بازار می‌آید

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،سیدعلی قاضوی، مدیر پروژه خودروی رانا پلاس، با بیان اینکه طبق برنامه تولید، با ظرفیت روزانه ۵۰ دستگاه، سالانه ۱۵ هزار دستگاه از این محصول تولید خواهد شد، بیان کرد: پیش بینی می‌شود تا انتهای سال ۱۳ هزار دستگاه از این خودرو تولید شود.

او با اشاره به تغییرات خودروی رانا پلاس در مقایسه با خودروی مبنا، عنوان کرد: عمده تغییرات صورت گرفته در این خودرو مربوط به تزیینات داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این محصول، گرین (دانه بندی) روی داشبورد (طرح دو گرین) و پنل جلو داشبورد تغییر یافته و کنسول میانی خودرو به صورت یکپارچه با طرح جدید ارایه خواهد شد، کلید‌های شیشه بالابر جلو و عقب جدید، کلید تنظیمات آیینه‌ها و آیینه برقی، مجموعه دسته دنده و دسته راهنما و دسته برف پاک کن نیز با طرح جدید است.

مدیر پروژه خودروی رانا پلاس افزود: جلو آمپر این خودرو دیجیتال است که قابلیت افزودن لوگوی سیستم‌های جدید مانند سیستم پایداری (ESC)، سیستم تنظیم باد تایر‌ها (TPMS) و سیستم فرمان برقی (ESP) و... را دارا است.

بیشتر بخوانید

مهلت پرداخت وجه پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی به ۵ روز افزایش یافت

قاضوی با بیان اینکه سیستم کروز کنترل بر روی این خودرو نصب شده، تصریح کرد: غربیلک فرمان این خودرو هم دارای کلید‌های کنترل رادیو پخش و هم کروز کنترل است. هم چنین برای جلوگیری از صدای بیشتر، در موتور عایق صداگیر نصب و موکت صندوق عقب و قالپاق دارای طرح جدید است.

او با تاکید بر اینکه این پروژه در راستای ارتقای کیفیت محصول و جلب رضایت مشتریان تعریف و اجرا شده، اظهار کرد: براساس نظر مشتریان، در خودروی رانا پلاس هم سیستم صوتی و هم بلندگو‌های داخل خودرو را تقویت و به آن توییتر افزودیم.

مدیرپروژه خودروی رانا پلاس با اشاره به اینکه آیینه‌های این خودرو جدید، راهنمادار و هم رنگ بدنه است، اظهار کرد: قطعات تزییناتی بیرون خودرو، دستگیره‌ها و زه‌های جانبی هم‌رنگ بدنه (پک لوک) و جلوپنجره طرح جدید است که موجب زیبایی بیشتر در ظاهر خودرو می‌شود. طرح چراغ‌ها نیز کاملا به روز بوده و صندلی‌ها با روکش جدید اسپرت به همراه ایزوفیکس است.

او با اشاره به مشخصات فنی خودروی رانا پلاس اظهار کرد: موتور این محصول TU ۵ و استاندارد آلایندگی آن اروپا پنج است. این خودرو پنج دنده و دارای موتور ۱۶۰۰ با قدرت ۱۰۵ اسب بخار بوده و ترمز‌های جلو و عقب آن کاسه‌ای است.

قاضوی گفت: سیستم شش دنده MT و AMT، فرمان برقی و نیز برخورداری از موتور EC ۵ در برنامه‌های تولید آینده این خودرو قرار دارد که پایان امسال به عنوان نسخه «سطح بالا» (High Level) عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو خودروی رانا پلاس طرح جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار

فرارو- پوکو X6 پرو جزو بهترین میان‌رده‌های امسال بازار موبایل است و با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی تقریبا ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ردمی نوت 13 پرو پلاس در همین برند شیائومی، بهترین نسخه از گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ به حساب می‌آید و فروشنده‌های موبایل بابت آن تا ۲۳ میلیون قیمت گذاشتند.

گلکسی A54 که تا زمان ورود رسمی A55 می‌تواند بهترین میان‌رده سامسونگ باشد، ارزان‌تر است و با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیزه‌سازی ۱۶ میلیون تومان فروخته می‌شود. گلکسی A34 نیز در دسته میان‌رده‌های ۱۰، ۱۱ میلیونی قرار می‌گیرد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

پنج میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

10 میلیون و 700 هزار تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 300 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

سه میلیون و 800 هزار تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

40 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار
  • قیمت خودرو امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار
  • آخرین قیمت خودرو‌های سایپا، تیبا چند؟
  • قیمت تارا امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳؛ مدل اتومات چقدر گران‌تر از دنده‌ای است؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳