Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:44:58 GMT

پرداخت بیش از 92 میلیارد تسهیلات کرونا در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۶۶۱

پرداخت بیش از 92 میلیارد تسهیلات کرونا در اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای آسیب دیده از کرونا اعم از خویش فرما، کارفرمای رسمی و متقاضیان غیر رسمی برای استفاده از تسهیلات کرونا در استان اردبیل تعداد 652 نفر  بودند و مبلغ 92 میلیارد و 600 میلیون ریال از تسهیلات کرونا استفاده کردهاند.

رامین صادقی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سهم استان اردبیل از تسهیلات یارانه دار 223 میلیارد تومان است و تاکنون 28 میلیارد جذب شده است و  پرونده 15 واحد تولیدی بزرگ برای جذب تسهیلات به بانک ها ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در استان اردبیل یک هزار و 42 واحد تولیدی دارای پروانه وجود دارد که از این تعداد 839 واحد فعال و 199 واحد غیر فعال است، تصریح کرد: برای فعال سازی 78 واحد تولیدی غیرفعال هر هفته جلساتی تشکیل می شود که از این تعداد 25 مورد تاکنون فعال شده است .
صادقی از تامین پارچه برای کارگاه‌های تولیدی، صنعتی و صنفی در جهت تولید ماسک خبر داد و افزود: در زمینه تامین مواد اولیه تلاش ما این است که در اسرع وقت واحدهای تولیدی پارچه مورد نیاز خود را دریافت کنند که در این راستا رایزنی هایی که با وزارت انجام گرفت تولید کنندگان ماسک جهت دریافت پارچه مورد نیاز از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت به کارخانه ها معرفی شده اند تا پارچه مورد نیاز خود را تامین کنند.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مبارزه با این بیماری پارچه‌های مورد نیاز در اختیار کارگاه‌های تولیدی قرار می گیرد تا کارگاه‌ها ماسک‌های تولیدی را با قیمت مصوب در سطح استان توزیع ‌کنند.
صادقی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه چالش های پیش روی صنعت استان را چه عواملی می دانید و برای رفع این چالش ها چه کرده اید، اظهار کرد: تامین مواد اولیه با توجه به شرایبط تحریم و کرونا و افزایش نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش از چالش های پیش روی صنعت استان هستند که در این حوزه برای معرفی واحدهای تولیدی به دریافت تسهیلات بانکی محدودیتی وجود ندارد و از سه محل به واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تسهيلات کروناویروس صنعت توليد واحدهای تولیدی استان اردبیل مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۲۸۵۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴هزار متقاضی و ۶۴۴میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یاسر عبداللهی‌عابد در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته، ۲,۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی و ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد.

وی با تشریح عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات، افزود: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار مورد تأکید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها، تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات، در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

افسانه جهانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در قانون بودجه تبصره ۱۳ بند (ب)، گفت: خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار هستیم.

جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰ میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست مدیران بانک‌های استان اردبیل گزارشی را از میزان پرداختی تسهیلات ابلاغی در زمینه ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن ارائه کردند.

کد خبر 747465

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است