Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم صدرنشین سایپا مقابل راه‌یاب ملل مریوان به میدان می‌رود که شانس بالایی هم برای پیروزی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از فردا با پیگیری 7 بازی برگزار خواهد شد.  تیم هورسان رامسر در هفته سوم لیگ والیبال با قرعه استراحت روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این هفته تیم صدرنشین سایپا با هدایت مصطفی کارخانه مقابل تیم راه‌یاب ملل مریوان به میدان می‌رود. تیم سایپا تاکنون دو پیروزی در کارنامه خود کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد. شاگردان کارخانه دو پیروزی مقابل تیم‌های هورسان و خاتم اردکان کسب کردند. تیم راه‌یاب ملل مریوان تاکنون موفق به پیروزی نشده و مقابل تیم‌های سپاهان و سیرجان مغلوب شده است. 

دیگر بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ والیبال، دیدار تیم شهروند اراک با خاتم اردکان است. تیم شهروند اراک وضعیت نامشخصی در لیگ والیبال دارد.حضور این تیم تا دقیقه 90 مشخص نبود و هفته اول هم با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در هفته دوم هم به دلیل عدم صدور کارت بازی مقابل هورسان رامسر مغلوب باخت فنی شد. تیم شهروند اراک قرار است در هفته سوم مقابل خاتم اردکان به میدان برود. هدایت تیم خاتم اردکان برعهده نفرزاده است؛ شاگردان او هم تاکنون بردی در لیگ والیبال کسب نکردند و امیدوارند بتوانند در این هفته مقابل شهروند اراک یک پیروزی کسب کنند. پس از باخت فنی شهروند در هفته دوم، لاهوتی سرمربی این تیم از سمت خود استعفا کرد و هنوز وضعیت سرمربی این تیم مشخص نشده است. 

سومین بازی مهم این هفته جدال تیم سپاهان با هزار آمل است. تیم سپاهان هم‌اکنون در جایگاه دوم جدول رقابت‌های لیگ قرار دارد و این هفته مقابل شاگردان عطایی به میدان می‌رود. تیم هزار آمل در هفته دوم مقابل سیرجان شکست خورد و در تلاش است که این هفته مقابل سپاهان پیروز میدان شود. 

برنامه دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

یکشنبه ۳۰ شهریور ماه

شهرداری قزوین  - آذرباتری ارومیه - ساعت ۱۶

شهروند اراک  - خاتم اردکان - ساعت ۱۶

شهرداری ورامین - شهداب یزد - ساعت ۱۶

سایپا تهران- راهیاب ملل کردستان -  ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه - پیکان تهران -  ساعت ۱۶

فولاد مبارکه سپاهان - لبنیات هراز آمل -  ساعت ۱۶

فولاد سیرجان - شهرداری گنبد -  ساعت ۱۶

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال سپاهان تیم سایپا شهروند اراک تیم هزار آمل هفته سوم رقابت های لیگ شهروند اراک لیگ والیبال خاتم اردکان ساعت ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت:محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

وی درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی نیز ادامه داد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر وارد تمرینات گروهی شود.

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: فرشاد احمدزاده نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریع‌تر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به بیانیه سپاهان؛ حقیقت را روایت نمی‌کنید! بحران و محرومیت های تمام نشدنی در سپاهان

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)