Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@00:49:29 GMT

افت شاخص بورس در ابتدای اولین روز هفته

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۶۷۶

امروز شنبه ۲۹ شهریور شاخص کل بورس در شروع معاملات با اُفت ۱۲ هزار واحدی همراه بود.

 جدول عرضه و تقاضا بورس

جدول عرضه و تقاضا فرابورس

در جریان معاملات متعادل و منفی گروه بانکی شاهد قرار گرفتن نماد وبصادر در سقف قیمت روزانه هستیم. وتجارت در حوالی صفر تابلو با نوسانات مثبت دنبال می‌شود. وبملت افت بیش از ۳ درصدی قیمت را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه خودرویی شاهد معاملاتی متعادل و منفی هستیم.خساپا با گذر از حجم بیش از ۱۷۳ میلیون سهم در کف قیمت روزانه صف فروش دارد. خودرو در قیمت ۳۳۴ تومان صف فروش ۱۷۰ میلیون سهمی تشکیل داد.

در گروه فرآورده‌های نفتی نماد ونفت در محدوده صفر تابلو قرار گرفت. شرانل در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه است. شسپا و شبهرن با افت تقاضا مواجهند.

در گروه فلزات اساسی شاهد افت تقاضا در اکثریت نماد‌ها هستیم.فملی در قیمت ۳۶۰۰ تومان افت ۲ درصد دارد.فاسمین در محدوده منفی ۴ درصد قرار دارد.فخوز افت نزدیک به ۵ درصد را تجربه می‌کند.ذوب نیز در کف قیمت روزانه ۶۶۷ تومان با صف فروش مواجه است.

در گروه معدنی‌ها صف خرید نماد کگل عرضه شد، اما مجددا شاهد افزایش تقاضا و شکل گیری صف خرید بروی این نماد هستیم.کچاد در قیمت ۲۱۴۵ تومان قرار دارد و پیشروی بیش از ۳ درصدی قیمت را نشان می‌دهد.

افت ۱۶ هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۶۸۸ واحد قرار گرفته است.

فملی،وبملت و وپارس بیش‌ترین تأثیر منفی و نماد‌های کگل، کچاد و وبصادر بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بورس فرابورس شاخص بورس افت شاخص بورس قیمت روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد

بازار سرمایه پس از رشد شارپی که در دو روز گذشته تجربه کرد، روز جاری را با رشدی ۴ هزار واحدی به پایان رساند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام سومین روز کاری هفته بر خلاف دو روز گذشته، متعادل آغاز کرد و رفته رفته هر چه به ساعات پایانی بازار نزدیک شدیم، بر فشار عرضه ها افزوده شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 4 هزار واحدی به 2 میلیون و 316 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 4300 واحدی به ارتفاع 757 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «بوعلی»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «آریا»، «آریان» و «هرمز» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «فزر» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 3 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 5 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 1 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 222 نماد در محدوده مثبت و 228 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 203 نماد در محدوده مثبت و 211 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟