Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مرکز رسانه قوه قضاییه خبر اجرای حکم قطع انگشت دست ۳ کودک به جرم سرقت در استان آذربایجان غربی را تکذیب کرد.

پیگیری‌های مرکز رسانه قوه قضاییه از دادگستری استان آذربایجان غربی نشان می‌دهد ادعای مطرح شده در برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر تایید و اجرای حکم قطع انگشت دست سه کودک به جرم سرقت صحت نداشته و این موج تبلیغاتی نیز در راستای ادامه پروژه فضاسازی رسانه‌ای غربی علیه رویکرد دستگاه قضا در مبارزه همه جانبه با فساد و ناامنی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجرمین سارق نیز بالای ۲۰ سال سن دارند که هم اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: مرحله دوم رهاسازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از محل سد سیلوه پیرانشهر به سمت دریاچه آغاز شد.

وی افزود: این مرحله از رهاسازی در فاز اول از محل سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رهاسازی می‌شود.

رستگاری گفت: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

وی گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

کد خبر 847132 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه سد سازی استان آذربایجان غربی سد

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه