Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و چهارمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان با شرکت ۱۳ تیم ، ۲۷ و ۲۸ شهریورماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب استان تهران برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مرحله دوم از بیست و چهارمین دوره رقابت های وومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان با شرکت ۱۳ تیم ، ۲۷ و ۲۸ شهریورماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب استان تهران برگزار شد که در پایان تیم فولاد مبارکه سپاهان با حضور حمیدرضا نجفی دونده رودانی با کسب ۲۳۲ امتیاز عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا نجفی دونده شایسته رودانی و عضو تیم فولاد مبارکه سپاهان در مرحله دوم این رقابتها در ماده ۴۰۰*۴ امدادی مقام اول و در ماده ۱۰۰ متر به مقام سوم دست یافت.   گفتنی است مرحله سوم و نهایی رقابتهای دوومیدانی قهرمانی باشگاه کشور در بخش آقایان ۱۰ و ۱۱ مهرماه برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قهرمانی باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی با برتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت‌ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده اسنوکر کشورمان در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت و موفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت‌های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت با برتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت‌ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت‌های مقدماتی کنار رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور