Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا نظیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به تعداد معاینات جرحی در لرستان، اظهار کرد: طی پنج ماهه امسال 3 هزار و 433 مورد معاینه مربوط به تصادفات جرحی توسط پزشکی قانونی استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد معاینات بر روی 827 زن و 2 هزار و 605 مرد صورت گرفته است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از کاهش 27 درصدی تصادفات جرحی در استان خبر و ادامه داد: در پنج ماهه اول سال گذشته 4 هزار و 731 مورد معاینه مربوط به تصادفات جرحی انجام شده بود که با مقایسه آماری 3433 موردی امسال، شاهد کاهش 27 درصدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظیفی بیان داشت: همچنین در پنج ماهه امسال 7 هزار و 516 مورد معاینات مربوط به نزاع انجام شده که از این تعداد 2 هزار و 13 نفر سهم زنان و 5 هزار و 503 نفر نیز برای مردان گزارش شده است.

وی به آمار معاینات نزاع در پنج ماهه نخست سال 98 اشاره و تصریح کرد: سال گذشته 6 هزار و 742 مورد معاینه مربوط به نزاع که شامل هزار و 526 خانم و 5 هزار و 216 آقا بوده، توسط:پزشکی قانونی به ثبت رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از افزایش 11 درصدی نزاع در استان طی پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان پزشکی قانونی نزاع تصادفات پزشکی قانونی تصادفات جرحی پنج ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد

به گزارش تابناک، نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد و داوود منظور با اشاره به لزوم کاهش تکیه بر درآمد‌های ناپایدار که در نوسان و عامل کسری بودجه نیز هستند، بیان کرد: دولت افزایش درآمد پایدار را در بودجه ۱۴۰۳ در نظر گرفته است و این درآمد‌ها از ۴۵ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۵۲ درصد در سال ۱۴۰۲ رسیده و برنامه برای رسیدن به ۶۰ درصد در سال ۱۴۰۳ است.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر قانون برنامه هفتم توسعه را دریافت کنیم، چون ظرفیت ها و رویکردهای جدیدی در این برنامه در نظر گرفته شده است. در اولین جلسه مجلس در سال جدید بخش دوم بودجه تحویل داده شد و مجلس هم فورا بررسی را آغاز کرد.


منظور گفت: یکی از مطالبات مهم مردم، اعطای اعتبارات بیشتر به بخش فرهنگ، گردشگری، ورزش و جوانان است. در بودجه امسال، شاهد افزایش ۴۵ درصدی بودجه این بخش بوده ایم و بخش ورزش افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه داشته است. همچنین در بخش سلامت، شاهد افزایش ۳۰ درصدی بودجه بوده ایم و امسال ۲۵ هزار کادر درمان و ۱۸۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی جذب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • کاهش ۱۴ درصدی نرخ تورم لرستان
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد