Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس لیکرز فینال کنفرانس غرب NBA برابر دنور ناگتس را با قاطعیت آغاز کرد.

لس آنجلس لیکرز در اولین دیدار از سری نهایی کنفرانس غرب برابر دنور ناگتس یک پیروزی راحت کسب کرد.

لس آنجلس لیکرز و ستارگانش صبح امروز با شدت عمل برای دنور ناگتس و رای دهندگان جایزه MVP خط و نشان کشیدند. شاگردان فرنک ووگل که دو سری اخیر خود در پلی آف امسال را با شکست آغاز کرده بودند، در اولین بازی از سری فینال کنفرانس غرب NBA، با نتیجه قاطع 126-114 به پیروزی رسیدند تا در سری از حریف غیرقابل پیشبینی خود جلو بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی دیویس در این دیدار 37 امتیاز و 10 ریباند داشت، لبران جیمز نیز با 15 امتیاز و 12 اسیست به کار خود در این دیدار پایان داد. دنور ناگتس در کوارتر اول با درخشش نیکولا یوکیچ پابه‌پای سید اول غرب پیش آمد اما در کوارتر دوم و با ورود دوایت هاوارد به زمین و از کار افتادن یوکیچ، لیکرز نیز فاصله گرفت و اختلاف دورقمی شد. همین داستان در کوارتر سوم هم ادامه پیدا کرد تا نتیجه برای لیکرز قطعی شود.

به گزارش طرفداری، کنتاویس کالدول پوپ و دوایت هاوارد هم به ترتیب 18 و 13 امتیاز برای لیکرز آوردند. در ترکیب دنور ناگتس که در پلی آف امسال به خوبی ثابت کرده نباید هرگز آن را حذف شده دانست، نیکولا یوکیچ و جمال مری هرکدام با 21 امتیاز بهترین بازیکنان زمین بودند. یوکیچ تنها در کوارتر اول موفق به کسب 11 امتیاز شده بود و در همین بازه دیویس 14 امتیاز برای لیکرز آورد و در پایان کوارتر بازر سه امتیازی مری بود که کوارتر اول را با برتری ناگتس به پایان رساند. سپس در آغاز کوارتر دوم، ران 17-1 لیکرز کلید پیروزی یاران لبران در این مسابقه بود. بازیکنان ناگتس در همین کوارتر مرتکب 16 خطا شدند و لیکرز نیز 24 امتیاز از پرتاب‌های آزراد کسب کرد. این سری همچنین، اولین فینال کنفرانس  فرنچایز ناگتس از سال 2009 و دیدار برابر همین لیکرز محسوب می شود. مایکل پورتر جونیور هم با 14 امتیاز و 10 ریباند از دیگر بازیکنان روی فرم تیم مایکل ملون در این دیدار بود.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع لس آنجلس لیکرز 36 34 33 23 126 دنور ناگتس 38 21 20 35 114 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور لس آنجلس لیکرز

53.0%

42.3%

73.3%

34 33 6 10 11 دنور ناگتس 49.4%

34.6%

82.1% 37 23 2 3 16 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی  به زودی ... بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بوستون سلتیکس 101-106 میامی هیت / سبزها یک بار دیگر اسیر کامبک دیدنی هیت شدند!

بسکتبال NBA | از رکوردهای تاریخی یوکیچ و ماری تا شکستی که قسمت تاریک کارنامه داک ریورز را تاریک تر کرد

بسکتبال NBA | تیم های منتخب فصل 2019/20 مشخص شدند / رکوردشکنی لبران جیمز

یانیس آنته توکومپو به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل 2019/20 لیگ NBA انتخاب شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس لیکرز دنور ناگتس کوارتر اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا

محمدرضا منصوری با اشاره به دوران جذابی که با علیرضا فغانی به قضاوت پرداخته، از سخت‌گیری او حتی برای همکارانش می‌گوید: کار کردن با آقای فغانی هم لذتبخش است و هم سخت. او حتی ۹۹/۹۹ رو هم نمی‌خواهد و به زیر صد راضی نیست. در تورنمنت‌ها که بودیم جوری رفتار می‌کرد که بعضی اوقات حتی اروپایی‌ها علیه او گارد داشتند، اما بعد از آن واقعا به او احترام می‌گذاشتند و این اتفاق را ما کاملا احساس می‌کردیم و برای ما قابل افتخار بود.

وی با اشاره به اضافه شدن به تیم داوری علیرضا فغانی گفت: من از سال ۲۰۱۹ به تیم داوری آقای فغانی اضافه شدم. ایشان زحمت‌هایش را کشیده بود و به قولی میخ را کوبیده بود و در بهترین برهه به ایشان اضافه شدم. اولین تورنمنت من در ژاپن بود. آنجا واقعا متوجه شدم زندگی حرفه‌ای داوری با توجه به برنامه ریزی و تمرینات به چه شکل است. اولین بازی جذاب من بارسلونا و ریورپلاته در فینال بود. تیم‌هایی که ستاره‌هایش را پیش از این از تلویزیون می‌دیدم. فینال المپیک هم بعدی بود و ماحصل عملکرد موفق آقای فغانی بود. من دو تورنمنت اولی که داشتم در فینال بود که همه به واسطه این به من می‌گفتند لوک خوش شانس.

منصوری در ادامه گفت: آقای فغانی همیشه می‌گفت هر بازی می‌تواند آخرین قضاوت باشد و با این روحیه و ذهنیت باید وارد شویم و بهترین خودمان باشیم و صد را بگذاریم. اولین بازی در جام جهانی آلمان - مکزیک بود. اصلا فضای خیلی جالب بود. امیدوارم موفقیت ایشان تداوم داشته باشد و در جام جهانی بعدی هم حضوری موفق داشته باشند. ایشان کاریزمای خاصی داشت که بعد از قضاوت‌هایی که در نهایت داشت همه آن دیسیپلین را پذیرفته‌اند. یک چیزی مثل کولینا!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس