Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@08:51:59 GMT

عکس/نبرد کلاغ و خفاش

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۰۵۷

عکس/نبرد کلاغ و خفاش

یک کلاغ به یک خفاش در مرکز کیف اوکراین حمله می کند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا ۳ - ۳ برزیل/ درخشش نوجوانان در نبرد بزرگان + فیلم

در یکی از جذاب‌ترین و مهمترین بازی‌های دوستانه ملی فوتبال، بامداد امروز تیم‌های اسپانیا و برزیل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی پرگل سه بر سه رضایت دادند.

در این دیدار پربرخورد که داور سه پنالتی اعلام کرد ابتدا اسپانیا با پنالتی رودری در دقیقه ۱۲ پیش افتاد و سپس دنی اولمو با پاس یامال و با یک حرکت تکنیکی زیبا گل دوم را هم وارد دروازه سلسائو کرد. یامال ۱۶ ساله پنالتی اول را هم برای اسپانیا گرفته بود.

سپس نوبت به جوانان برزیلی رسید و ابتدا رودرگو در دقیقه ۴۰ اختلاف را به حداقل رساند و سپس اندریک پدیده ۱۷ ساله و جدید فوتبال برزیل که در ابتدای نیمه دوم به زمین آمد، در دقیقه ۵۰ گل دوم برزیل را هم زد تا اولین حضورش در برنابئو را با گل جشن بگیرد. اندریک بازیکن جدید رئال مادرید محسوب می‌شود که از فصل آینده در مادرید توپ خواهد زد.  

در اواخر مسابقه و در دقیقه ۸۷ اسپانیا باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد و باز هم رودری توپش را به گل تبدیل کرد، اما این پایان این جدال پربرخورد نبود و در ثانیه‌های آخر داور یک پنالتی هم برای برزیل گرفت و پاکتا در دقیقه ۹۷ آن را به گل تبدیل کرد تا تساوی سه بر سه پایان بخش این جدال جذاب باشد.

درخشش یامال و اندریک دو ستاره نوجوان تیم های بارسلونا و رئال مادرید، علاقمندان به این دو تیم را نسبت به آینده تیمشان و الکلاسیکوهای سال های آینده امیدوار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نبرد غیرقابل باور جانوری که در مقابل زهر مار‌ها مصونیت دارند + فیلم
  • انصارالله یمن کمربند خود را برای نبرد طولانی با آمریکا بسته‌ است
  • انتقام وحشتناک عقاب از کلاغ پس از کشته شدن جوجه‌اش (فیلم)
  • انتقام سخت عقاب‌ها از کلاغ قاتل
  • تصویر مشترکی که یزدانی و قاسم پور منتشر کردند | بزرگترین نبرد سال ۱۴۰۳ در راه است
  • اسپانیا ۳ - ۳ برزیل/ درخشش نوجوانان در نبرد بزرگان + فیلم
  • (ویدئو) خلاصه بازی اسپانیا 3 - برزیل 3؛ نبرد جانانه در برنابئو
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • نبرد دریا و فجر شهید سپاسی در شیراز