Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@08:27:41 GMT

جزییات عرضه اولیه ۳۰ شهریورماه

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۲۸۰

جزییات عرضه اولیه ۳۰ شهریورماه

به گزارش اقتصادآنلاین؛ یکشنبه ۳۰ شهریورماه، نماد "وسپهر" در بازار فرابورس عرضه خواهد شد. تعداد ۶ میلیارد سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با نماد وسپهر با روش ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی، ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰ تا ١٠١٠ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ و دوره ثبت سفارش از ساعت ۱۳ تا ۱۷ روز یکشنبه، تاریخ تخصیص سهام چهارشنبه، دوم مهر و تاریخ شروع معاملات ثانویه روز شنبه، پنجم مهرماه است.

 

پربیننده ترین دلیل واریز نشدن مبلغ سهام عدالت چیست؟ آینده بازار سرمایه طی ماه‌های آتی چگونه خواهد بود؟ مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله/ اقبال به صندوق‌های سهامی ادامه دارد ایجاد فساد و رانت با تزریق منابع صندوق توسعه ملی به بورس ۱۲بنگاه دیگر در بورس عرضه می‌شود/ هر ماه یک عرضه اولیه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار بورس بازار سرمایه فرابورس عرضه اولیه وضعیت بورس امروز قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران

امتداد - بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های کلان دولت سیزدهم و وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سال جاری میزان 60 هزار و 739 میلیارد ریال از سهام مازاد و اموال تملیکی و مازاد خود را از طریق مزایده و عرضه سهام بخشی از شرکت های تابعه یا وابسته، واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،طی سال ۱۴۰۲ شرکت سیمرغ  از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی و مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به مبلغ ۷ هزار و ۲۴۷ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال واگذار شد.

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه هنر ایران نیز از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی به ارزش ۲۷۴ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال  و شرکت دوده صنعتی پارس از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی نیز  به ارزش ۳ هزار و ۸۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال واگذار شد.

گفتنی است شرکت سرمایه گذاری ملی ایران از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران  به ارزش ۵ هزار و ۴۷۰ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال، زمین شرکت فدک یکی از شرکت های مدیریت طرح و توسعه آینده پویا بلا به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۰۵ هزار میلیون ریال و شرکت مدیریت صنعت قند توسعه صنایع بهشهر نیز به ارزش ۳ هزار و ۷۸۲  میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال از جمله دیگر طرح های واگذار شده است .

همچنین شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران به ارزش ۹ هزار و ۷۲۸ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال،  مجموعه گروه توسعه ملی و توسعه صنایع سیمان به ارزش ۱۲ هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال به فروش رسید.

همچنین شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران در مجموع به ارزش ۱۵ هزار و ۲۴۸ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال  به فروش رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خودروی هیبریدی ارزان آمد
  • واگذاری باشگاه پرسپولیس به بانک ملی صحت ندارد
  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • فوری | پرسپولیس واگذار شد | این باشگاه با چه قیمتی منتقل شد؟ + جزئیات واگذاری
  • فوری | پرسپولیس واگذار شد | این باشگاه با چه قیمتی و به کجا منتقل شد؟ + جزئیات واگذاری
  • چه روش‌هایی برای سرمایه‌گذاری در طلا وجود دارد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود! + جزییات
  • واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران
  • بیت کوین به زیر ۵۵ هزار دلار سقوط می‌کند؟
  • بهترین مناطق خرید ملک در مازندران برای افزایش سود خالص سرمایه اولیه