Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز افزاش نسبی دما در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال شرق پیش‌بینی‌شده است. از بعدازظهر امروز بانفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل بار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

این وضعیت فردا در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و روز دوشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی نیز پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از اواخر امروز و طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه کاهی نسبی دما در نوار شمالی پیش‌بینی می‌شود و در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

روز‌های شه شنبه و چهارشنبه نیز در ارتفاعات البرز مرکزی و شال غرب بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. به گزارش تسنیم، آسمان تهران طی امروز تا چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی‌شده است. کمینه دمای امروز پایتخت ۱۹ و بیشینه دما ۳۱ درجه خواهد بود.

سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش ارتفاع موج بین یک تا ۱.۵ متری در  شمال خلیج فارس و به تدریج بخش‌های مرکزی آن هشدار داد.

اثر مخاطره این پدیده طبیعی پاره شدن تور‌های صیادی، غرق شدن قایق‌های کوچک و شناور‌های سبک اعلام شده و سازمان هواشناسی توصیه کرده از هرگونه تردد قایق‌های سبک و تفریحی، شنا کردن و فعالیت شیلاتی طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری خودداری شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت جوی سازمان هواشناسی بارش باران پارسی خبر سازمان هواشناسی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴، زرآباد ۲۷۰، کهیر ۱۲۱، کنارک ۲۴۷، شارک ۲۴۷، پلان ۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان ۱۴۳، بانست ۱۷۵، بریس ۱۱۷ بارندگی تلا شامگاه چهارشنبه گزارش و ثبت شده است.

وی ادامه داد: گزارش این میزان بارش از این ۱۰ ایستگاه، از بدو تأسیس تاکنون بی سابقه بوده است.

ملاشاهی اظهار کرد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران در این مدت، مخابره و ثبت شده، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان ۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شده است.

وی بیان کرد: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از امروز پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

این مقام مسؤول توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت تأثیر، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت کرده و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

کد خبر 6081613

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران و رعدوبرق
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان