Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی‌نژاد از بهره‌برداری از فاز نخست طرح اشتغالزایی در مناطق سیل‌زده شوشتر و شادگان خبر داد.

«حجت‌الاسلام جلیل علی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: پس از وقوع سیلاب فروردین سال ۹۸ در خوزستان و مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای خانوارهای مناطق سیل زده و با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در رابطه با وضعیت اقتصادی اهالی این مناطق،با هماهنگی های صورت گرفته با تولیت محترم آستان قدس رضوی، موضوع اشتغال و معیشت اهالی این مناطق در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کانونهای خادمیاری آستان قدس رضوی در خوزستان افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و فنی صورت گرفته یک‌هزار واحد دامداری با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در قالب وام قرض‌الحسنه با همکاری بانک مهر ایران در رسته شغلی رایج در منطقه که پرورش گاومیش است در مناطق سیل زده شهرستان‌های شوشتر و شادگان در حال راه‌اندازی است.

 

وی با بیان اینکه هم‌اکنون فاز نخست این طرح در دهستان شعیبیه غربی شهرستان شوشتر به بهره‌برداری رسید اضافه کرد: علاوه بر اعطای وام، برای پایداری اشتغال، مدیریت زنجیره ارزش اعم از اصلاح جایگاه، خدمات فنی و تخصصی شامل بهداشت_درمان و تغذیه جهت بالابردن راندمان تولید در دستور کار قرار گرفته است.

 

حجت‌الاسلام علی‌نژاد تصریح کرد: همچنین در تفاهم‌نامه‌ای که با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) انجام شد، اصلاح و بهسازی جایگاه‌های نگهداری دام اعضای این طرح برعهده این مجموعه است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق سیل زده خوزستان کانون های خادمیاری آستان قدس رضوی اشتغالزایی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار کرد: پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فرعی شوشتر که برق بخش‌های گسترده‌ای از شهرستان شوشتر و روستا‌های اطراف آن را تامین می‌کند برای تامین برق پایدار، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت داده شد.

علی اسدی با بیان اینکه این پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۷۶۸ میلیارد ریال انجام شده است، افزود: دو دستگاه ترانس قدیمی موجود در پست هر کدام به ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و ۲ دستگاه ترانس جدید به ظرفیت هر کدام ۳۰ مگاولت آمپر مونتاژ و جایگزین آنها شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: یک ترانس ۳۰ مگاولت‌آمپری موجود در پست نیز با یک ترانس به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر تعویض شد تا ظرفیت پست فرعی شوشتر از ۱۱۴ مگاولت آمپر به ۱۴۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا کند.

اسدی اضافه کرد: علاوه بر نوسازی ترانس‌ها و افزایش ظرفیتی که انجام شد، یک دستگاه ترانسفورماتور زمین، تعویض رله‌های مربوطه و تکمیل سیستم حفاظتی به همراه تعویض دو دستگاه بریکر ۱۳۲ کیلوولت قدیمی با بریکر‌های جدید و تعویض شش عدد CT ۱۳۲ کیلوولت ورودی ترانس‌ها، در این پست انجام شده است.

وی افزود: احداث فونداسیون برای ترانس‌های شماره یک و دو جدید و نیز ترانس زمین، احداث کانال کابل، احداث عملیات ساختمانی دو بی ۳۳ کیلوولت در خروجی ترانس شماره ۴، از دیگر اقدامات انجام شده در پست فرعی شوشتر در شهرستان شوشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه معاونت بهره‌برداری در تلاش است تا شبکه موجود را با بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت آماده ورود به پیک بار کند، بیان کرد: پیش از این نیز پست برق فوق توزیع عبدالخان در شهرستان کرخه و پست برق فرعی ماهشهر افزایش ظرفیت و پست ذخیره گاز بهینه‌سازی شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • بیش از ۲۳۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان