Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@04:07:32 GMT

اتفاقی که در آسیا به نفع استقلال است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۲۵۰۸

اتفاقی که در آسیا به نفع استقلال است

استقلال باید روز یکشنبه ۳۰شهریور برابر الشرطه عراق به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الشرطه به تساوی یک – یک رسید و در بازی دوم هم مقابل الاهلی عربستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

تیم الوحده امارات دیگر تیم این گروه به دلیل ابتلای چند بازیکنش از حضور در ادامه بازی ها انصراف داد تا ۲ بازی استقلال در روز های ۲۴ و ۲۷ شهریور لغو شود و استقلا‌ل استراحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشرطه در ۲ بازی روزهای ۲۴ و ۲۷ شهریور یک شکست و یک پیروزی را برابر الاهلی را ثبت کرد و استقلال زیر نظر مجید نامجو مطلق تمرینات خود را ادامه داد و فرصت بیشتری برای استراحت و تمرین داشت.

استقلا‌ل و الشرطه باید ۳۰ شهریور به مصاف هم بروند و با توجه به دو بازی سنگین الشرطه برابر الاهلی به نظر می رسد نماینده کشور عراق با خستگی بیشتری برابر استقلال به میدان می رود و آبی ها پوشان ایرانی می توانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: به نکونام توهین نکردم ولی در آسیا با شلوغ کاری نمی‌توانید نتیجه را عوض کنید/ طلب از فخرالدینی را قانونی دنبال می‌کنیم

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط آلومینیوم اراک در این فصل از لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به قرارداد سه ساله‌ای که با مجتبی حسینی منعقد کرده‌ایم به دنبال کاری مشترک هستیم و در سال اول به دنبال تیمی قدرتمند بودیم که به حریفان باج ندهد. به لحاظ سبک بازی هم به شکلی بازی کند که رضایت تماشاگران و بینندگان تلویزیونی را جلب کرده است. در سال‌های دوم و سوم که هدف‌گذاری کوتاه و بلند مدت ما تکمیل می‌شود کسب رتبه‌های بالا را نشان کرده‌ایم. در این فصل حفظ سهمیه لیگ برتری، جایگاه خوب جدول و ارائه بازی‌های تماشاگرپسند را مدنظر داریم.

حرف بدی درباره نکونام نزدم

وی در مورد اینکه رجبی مربی استقلال گفته همین مانده رجاییان به نکونام اخلاق حرفه‌ای را یاد بدهد، تصریح کرد: من حرف بدی درباره نکونام نزدم. رجبی درست گفته من از لحاظ فوتبال نمی‌توانم چیزی به نکونام بیاموزم ولی با توجه به تخصصم در بحث جامعه شناسی، دانشگاهی و کاری، موضوعات اخلاقی و ساختار مدیریتی، خیلی خوب می‌توانم صحبت کنم و نظر بدهم. قواعد و قوانین بازی چیزی نیست که به فوتبال ربط داشته باشد. ورزش قواعدی دارد که در همه جا یکسان است. یک بچه کوچک هم می‌تواند به جای رجاییان و نکونام در مورد قواعد بازی صحبت کند. رجبی اظهارنظر خودش را کرده و من توهینی به نکونام نکردم.

در آسیا با شلوغ کاری نتیجه نمی‌گیرید

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک تأکید کرد: سبکی که استقلال بازی می‌کند منجر به کسب یکی از بهترین نتایج تاریخ این باشگاه می‌شود. شاید مدل فوتبالی که استقلال ارائه می‌کند مورد پسند خیلی‌ها نباشد. از اینجا به بعد استقلال قهرمان ایران می‌شود و در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند. آنجا دیگر نمی‌توانید با شلوغ کاری کنار نیمکت نتیجه را به نفع تیم‌تان تغییر دهید. اگر به مذاق استقلالی‌ها خوش نمی‌آید، اشکالی ندارد و خوش نیاید. بعد ما با سند و مدرک ثابت می‌کنیم آنجایی که باید دل هواداران خود را شاد کنند چگونه ضربه می‌خورند.  

از فخرالدینی طلبکار هستیم

رجاییان در مورد اینکه میلاد فخرالدینی مدعی شده منظورش از نگرفتن پول این بود که در نیم فصل هم پولی از آلومینیوم نگرفته و به استقلال آمده، عنوان کرد: خوشبختانه باشگاه آلومینیوم شفاف‌ترین مسائل مالی را دارد و کمترین بدهی خارجی را داشته، فخرالدینی هم تا زمانی که در باشگاه ما بوده تا آنجا که به او حق و حقوق تعلق می‌گرفته را دریافت کرده است. وقتی بازیکن می‌خواهد از باشگاه ما برود و موعد پرداخت پول به باشگاه بابت فسخ قراردادش است، قطعاً به او پولی نمی‌دهند. ما با فخرالدینی از نظر پرداخت تسویه حساب هستیم ولی او به ما بدهکار است. بعد از بازی با ما در مصاحبه‌اش گفته به باشگاه آلومینیوم بدهکار است و چک‌های او پاس نشود جلوی بازی‌اش گرفته می‌شود. به فخرالدینی بدهکار نیستیم، از او طلب داریم و اگر تا چند روز آینده طلب او محقق نشود از طریق قانونی اقدام خواهیم کرد.

وی درباره دیدار تیمش با ذوب‌آهن گفت: اصلاً بازی آسان در لیگ برتر نداریم. تمام تیم‌ها امسال در یک سطح هستند. ذوب‌آهن چند بازی نتیجه نگرفت، اما توانست ۴ گل به تراکتور در تبریز بزند. دست‌کم بگیریم حریفان قوی ما را شکست می‌دهند. باید آماده شویم تا بازی سخت با ذوب‌آهن را برگزار کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • رجاییان: به نکونام توهین نکردم ولی در آسیا با شلوغ کاری نمی‌توانید نتیجه را عوض کنید/ طلب از فخرالدینی را قانونی دنبال می‌کنیم